اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت سه‌گانه خراسان‌جنوبی خبر داد

اعزام تیم سه‌گانه خراسان‌جنوبی به مسابقات قهرمانی کشور

دبیر هیئت سه‌گانه خراسان‌جنوبی از حضور تیم استان در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد و گفت: در این مسابقات هفت ورزشکار خراسان‌جنوبی به مصاف رقیبان صاحب‌نام کشوری می‌روند.

اعزام تیم سه‌گانه خراسان‌جنوبی به مسابقات قهرمانی کشور

حسن خسروی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: تیم هفت نفره خراسان جنوبی به مسابقات سه‌گانه قهرمانی کشور اعزام شد.

وی اذعان کرد: این مسابقات مرحله دوم رقابت باشگاه‌های سه‌گانه قهرمانی کشور است که در پنج رشته ورزشی سه‌گانه که یکی از رشته‌های المپیکی است، برگزار می‌شود.

دبیر هیئت سه‌گانه خراسان جنوبی اذعان داشت: سعید علیزاده، رضا خسروی، امین نظری، مسعود علیزاده، پویا خسروی، حامد خزاعی و مسعود آصف ورزشکاران خراسان جنوبی هستند که با مربیگری حسین صالحی در مسابقات سه‌گانه قهرمانی کشور حضور دارند.

خسروی خاطر نشان کرد: در این مسابقات حدود 256 ورزشکار از سراسر کشور شرکت دارند که از 23 بهمن‌ماه جاری به مدت سه روز در شهرستان تبریز به رقابت می‌پردازند.

وی یادآور‌‌شد: مسابقات سه‌گانه قهرمانی کشور در سه رشته شنای هزار و 500 متر، دوی صحرانوردی به مسافت 10 کیلومتر و 40 کیلومتر دوچرخه‌سواری که باید به صورت متوالی انجام شود، برگزار می‌شود.

انتهای پیام/69014/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول