اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

118/بهار92

رقابت‌های سه‌گانه تیراندازی جام فجر برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، یک دوره رقابت سه‌گانه تیراندازی مردان با عنوان جام فجر در شهرستان سنندج برگزار شد.

رقابت‌های سه‌گانه تیراندازی جام فجر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، در این مسابقات که دقایقی پیش با حضور  26 ورزشکار برگزار شد شرکت‌کنندگان در سه دوره مسابقه تیراندازی به اهداف پروازی، تیراندازی با تفنگ بادی فاصله 10 متر و تیراندازی با تفنگ خفیف با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در پایان این مسابقات بهزاد زندی با بهترین عملکرد به عنوان قهرمانی دست یافت، ایوب بیگلری در جایگاه دوم ایستاد و ژیان عنایتی حائز رتبه سوم شد.

معاون توسعه امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان در حاشیه مسابقات تیراندازی به خبرنگار فارس گفت: در ادامه دور برگشت مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور، در دور هفتم تیم شهرداری سنندج به مصاف تیم پاسارگاد جنوب غرب تهران رفت.

محمود ضیاپور افزود: در این دیدار بانوان بسکتبالیست کردستانی با ارائه یک بازی مقتدرانه با نتیجه 61 بر 52 این تیم را شکست دادند تا یک گام دیگر به صعود به مسابقات لیگ برتر گروه B کشور در فصل آینده نزدیک‌تر شوند.

وی خاطرنشان کرد: تیم‌های کوشا سبلان تهران با 14 امتیاز، شهرداری سنندج با 13 امتیاز و استقلال ساری با 10 امتیاز در مکان اول تا سوم جدول رده‌بندی 6 تیمی حضور دارند.

ضیاپور همچنین تصریح کرد: یک دوره کلاس مربیگری سطح یک اسکواش آسیا توسط فدراسیون اسکواش غرب آسیا از 7 لغایت 11 بهمن ماه 92 به میزبانی مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار شد.

معاون توسعه امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان گفت: این دوره آموزشی با حضور 29 شرکت‌کننده از ایران و 6 شرکت‌کننده از کشور عراق و با تدریس علیرضا ثنایی مدرس بین‌المللی اسکواش، برترین مربی سال 2012 آسیا و سرمربی تیم ملی اسکواش کشورمان برگزار و آخرین فنون و مقررات مربیگری این رشته آموزش داده شد.

وی خاطرنشان کرد: در این کلاس مربیگری، سید صلاح نقشبندی از استان کردستان به عنوان نماینده غرب کشور حضور داشت و در پایان با موفقیت این دوره را پشت سر گذاشت.

انتهای پیام/79012/س30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول