اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان مرکزی خبر داد

اعزام ورزشکاران سه‌گانه استان مرکزی به مسابقات قهرمانی کشور

رئیس هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان مرکزی از اعزام ورزشکاران سه‌گانه این استان به مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.

اعزام ورزشکاران سه‌گانه استان مرکزی به مسابقات قهرمانی کشور

شهرام ثامنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: 6 نفر از ورزشکاران سه‌گانه استان به مسابقات قهرمانی کشور اعزام خواهند شد.

وی تصریح کرد: این مسابقات 22 بهمن ماه با حضور تمامی استان‌های کشور  طی پنج روز در بندر ماهشهر برگزار می‌شود.

ثامنی در خصوص برگزاری مسابقات سه گانه، گفت: ورزش سه‌گانه شامل رشته‌های شنا، دوچرخه سواری و دو و میدانی است که با توجه به تجمیع سه رشته ورزشی در مسابقات سه‌گانه این رشته جزو سخت‌ترین رشته‌های ورزشی شناخته می‌شود.

وی ادامه داد: در بخش بانوان نیز با توجه به محدودیت‌هایی که در بخش بانوان در رشته شنا در آب‌های آزاد وجود دارد در ایران مسابقات بانوان در رشته سه‌گانه در دو بخش دو و میدانی و دوچرخه‌سواری برگزار می‌شود.

رئیس هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان مرکزی گفت: بانوان استان مرکزی در سال گذشته در مسابقات قهرمانی کشور موفق به کسب عنوان سومی مسابقات شدند و در بخش انفرادی نیز خانم‌ها پریسا عرب و پروین فریدونی برای استان افتخار آفرینی کردند.

وی خاطر نشان کرد: در حوزه استعداد‌یابی نیز با توجه به تعامل مناسبی که با آموزش و پرورش ایجاد شده است چندین مرحله جشنواره‌های استعدادیابی در سال جاری برگزار شده است.

ثامنی در ادامه در خصوص مشکلات مالی هیئت‌های ورزشی و نبود اسپانسر مالی بیان کرد: متأسفانه در سال‌های اخیر مشکلات مالی گریبانگیر بسیاری از هیئت‌های ورزشی شده است و به همین علت نتوانسته‌ایم بسیاری از برنامه‌های خود را اجرایی کنیم.

وی ادامه داد: حمایت رسانه‌های دیداری و شنیداری و خصوصاً رسانه ملی در پیشبرد توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای تأثیرات شگرفی دارد که البته در این زمینه بی‌مهری‌های رسانه ملی شامل حال هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان مرکزی شده است.

ثامنی گفت: مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان مرکزی 20 اسفند ماه با حضور اعضاء مجمع برگزار می‌شود و تمامی افراد صاحب نظر در این رشته می‌توانند برای تصدی پست ریاست این هیئت ثبت نام کنند.

انتهای پیام/87004/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول