اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تبلیغ و اعزام مبلغ مرکز تخصصی نماز خبر داد

برگزاری طرح محراب در حوزه‌های علمیه خواهران

معاون تبلیغ و اعزام مبلغ مرکز تخصصی نماز از برگزاری طرح محراب در حوزه‌های علمیه خواهران با محوریت شیوه‌های دعوت به نماز از هفدهم اسفند ماه جاری خبر داد.

برگزاری طرح محراب در حوزه‌های علمیه خواهران

حجت‌الاسلام اسماعیل ولی‌خانی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به طرح تربیت مربی معراج اظهار کرد: این طرح در قالب دوره 120 ساعته معارف نماز برگزار می‌شود و در استان زاهدان از هفته گذشته آغاز شده و 9 هفته دیگر ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: طرح معراج ویژه طلابی است که سطح دو حوزه را به پایان رسانده‌اند و این طرح در استان‌های چهار محال و بختیاری و گلستان نیز آغاز شده است.

معاون تبلیغ و اعزام مبلغ مرکز تخصصی نماز با بیان اینکه تاکنون 20 دوره طرح معراج برگزار شده است گفت: این طرح در استان‌های تهران، خراسان رضوی، زنجان،‌ قم، کرمانشاه، کرمان،‌ خوزستان، مازندران و اصفهان برگزار شده است.

وی با اشاره به طرح محراب عنوان داشت: طرح محراب در قالب چهار ساعت برگزار می‌شود که دارای محور معارف نماز و شیوه‌های دعوت به نماز است.

ولی‌خانی خاطرنشان کرد: طرح محراب ویژه طلاب پایه یک تا 6 مدارس علمیه است و از هفدهم اسفند در حوزه‌های علمیه خواهران برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: طرح مفتاح از طرح‌های دیگر مرکز تخصصی نماز بوده و دوره کوتاه مدت معارف نماز در قالب 12 ساعت است و تاکنون 260 نشست از طرح مفتاح ویژه ائمه جماعات مدارس برگزار شده است.

معاون تبلیغ و اعزام مبلغ مرکز تخصصی نماز یادآور شد: اکنون طرح مفتاح در بسیاری از استان‌ها مانند کرمانشاه،‌ تهران، چهار محال و بختیاری، زنجان و آذربایجان غربی در حال برگزاری است.

وی عنوان داشت: نشست‌های دانش‌آموزی نیز در زمینه تشویق و ترغیب دانش‌آموزان به نماز و نحوه تربیت دانش‌آموزان در زمینه جذب به نماز برگزار می‌شود.

ولی‌خانی خاطرنشان کرد: هدف فعالیت مرکز تخصصی نماز ترویج فرهنگ نماز در سطح جامعه و دعوت دانش‌آموزان به سوی معارف نماز است.

انتهای پیام/78003/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول