اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی استاندار زنجان خبر داد

تقدیر از 10 دستگاه و توبیخ 6 دستگاه استان زنجان در زمینه نماز

معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی استاندار زنجان گفت: در زمینه نماز فعالیت 10 دستگاه قابل تقدیر، 18 دستگاه قابل قبول، شش دستگاه تذکر و یک دستگاه نیز به علت کوتاهی در این زمینه توبیخ شده است.

تقدیر از 10 دستگاه و توبیخ 6 دستگاه استان زنجان در زمینه نماز

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عادل علیپور بعد از ظهر امروز در مراسم دیدار حجت‌الاسلام محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز با دبیران نماز دستگاه‌های اجرایی استان زنجان اظهار داشت: آمار فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی استان زنجان در بحث اقامه نماز آمار قابل قبولی است.

وی با اشاره به اینکه در ارزیابی سال 88 در 54 دستگاه اجرایی استان زنجان نماز جماعت اقامه می‌شد، تصریح کرد: این تعداد در آمار سال 89 به 57 دستگاه رسید.

معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی استاندار زنجان ادامه داد: در سال 90 تعداد 63 دستگاه اجرایی و در سال گذشته تعداد 84 دستگاه اجرایی بوده است.

این مسئول با اشاره به اینکه در بحث ارزیابی دستگاه‌های اجرایی از فعالیت هفت دستگاه تقدیر ویژه صورت گرفته است، افزود: فعالیت 10 دستگاه قابل تقدیر، 18 دستگاه قابل قبول، شش دستگاه تذکر و یک دستگاه نیز به علت کوتاهی در این زمینه توبیخ شده است.

علیپور در ادامه به فعالیت ستاد اقامه استان زنجان در بحث مجتمع‌های بین راهی اشاره کرد و اذعان داشت: در سال‌های گذشته کمیته‌ای مسئول رسیدگی به این مجتمع‌ها شده است.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی صورت گرفته مجتمع‌های بین راهی استان از وضعیت خوبی برخوردار هستند، متذکر شد: امید است این مجتمع‌ها روز به روز عملکرد بهتری نسبت به گذشته داشته باشند.

معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی استاندار زنجان در ادامه با اشاره به اینکه طی سه سال گذشته اجلاس نماز در شهرستان‌های ابهر، خرم‌دره و خدابنده برگزار شده است، تصریح کرد: استقبال خوبی از این اجلاس صورت گرفت و نتایج خوبی نیز در پی داشته است.

این مسئول با اشاره به اینکه ستاد اقامه نماز استان زنجان برای توانمندتر شدن رابطین نماز در طول سال برنامه‌های مختلفی برگزار می‌کند، اظهار داشت: دوره‌ای 18 ساعته با حضور 84 دستگاه اجرایی استان زنجان و دوره دیگری ویژه کارکنان دستگاه‌های دولتی با 28 ساعت آموزش اجرا شده است.

علیپور با اشاره به اینکه نمایشگاه نماز با همکاری ستاد اقامه نماز آستان مقدس حضرت معصومه (ص) تابستان سال گذشته در استان زنجان برگزار شده است، افزود: 4 هزار و 300 نفر از این نمایشگاه بازدید کردند.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه‌های مختلفی در مسیر راهپیمایی استان برگزار شده است، گفت: نوجوانان و جوانان استقبال خوبی از این نمایشگاه‌ها داشته‌اند.

معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی استاندار زنجان در ادامه با بیان اینکه دو برنامه انیمیشن با همکاری صدا و سیمای مرکز زنجان برای مخاطبان نونهالان و کودکان تولید شده است، بیان داشت: تولید برنامه‌های مجازی در زمینه نماز برای کودکان مفید واقع می‌شود.

انتهای پیام/73008/ک30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول