اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور قرآنی آموزش و پرورش خوزستان خبر داد

رقابت دانش‌آموزان 39 منطقه خوزستان در یازدهمین جشنواره قرآن، نماز و عترت

مسئول امور قرآنی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان از رقابت دانش‌آموزان 39 منطقه این استان در یازدهمین جشنواره قرآن، نماز و عترت خبر داد.

رقابت دانش‌آموزان 39 منطقه خوزستان در یازدهمین جشنواره قرآن، نماز و عترت

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، جاسم حسینی‌زاده پیش از ظهر امروز در نشست خبری یازدهمین جشنواره قرآن، نماز و عترت استان خوزستان که با حضور خبرنگاران رسانه‌های گروهی و خبرگزاری‌ها در سالن جلسات معاونت عمرانی استانداری انجام شد اظهار کرد: دانش‌آموزان 39 منطقه خوزستان در یازدهمین جشنواره قرآن، نماز و عترت با هم رقابت می‌کنند.

وی افزود: دانش آموزان نخبه قرآنی منطقه یک به میزبانی اداره آموزش و پرورش ناحیه 4 اهواز در جشنواره قرآن، نماز و عترت با هم رقابت می‌کنند.

مسئول امور قرآنی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان اضافه کرد: دانش آموزان نخبه قرآنی منطقه یک شامل ایذه، بندر امام خمینی، خرمشهر، اروندکنار، شادگان، ادارات آموزش و پرورش نواحی 4 گانه اهواز، بستان، سوسنگرد، حمیدیه و هویزه است.

وی بیان کرد: دانش‌آموزان نخبه قرآنی منطقه 2 نیز به میزبانی اداره آموزش و پرورش شوش‌تر در جشنواره قرآن، نماز و عترت با هم رقابت می‌کنند که شامل شهرهای شوش، اندیمشک، شاوور، سردشت دزفول، الوارگرمسیری، مسجدسلیمان، اندیکا، دزفول، باوی، اداره آموزش و پرورش عشایر، گتوند و لالی است.

حسینی‌زاده خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان نخبه قرآنی منطقه 3 نیز که شامل باغملک، صیدون، هفتکل، دهدز، ماهشهر، هندیجان، زیدون، آغاجاری، رامهرمز، بهبهان، رامشیر نیز به میزبانی اداره آموزش و پرورش آبادان با هم رقابت می‌کنند.

کار‌شناس مسئول امور قرآنی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان تصریح کرد: در هر منطقه 750 دانش‌آموز پسر در یازدهمین جشنواره قرآن، نماز و عترت شرکت می‌کنند.

وی گفت: همچنین در هر منطقه 650 دانش آموز دختر از مقاطع مختلف تحصیلی در یازدهمین جشنواره قرآن، نماز و عترت حضور می‌یابند و به رقابت می‌پردازند.

وی از حضور 51 داور برای شرکت در در یازدهمین جشنواره قرآن، نماز و عترت خبر داد و افزود: برای برگزاری هر چه بهتر جشنواره 18 ساعت کارگاه آموزشی برای داوران این جشنواره برگزار کرده‌ایم.

انتهای پیام/72010/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول