اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل اوقاف خوزستان:

آماده تعامل با میراث فرهنگی هستیم

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خوزستان گفت: افزایش فعالیت‌ها در بقاع استان در روزهای آینده اتفاق خواهد افتاد و آماده تعامل نزدیک با میراث فرهنگی در همه زمینه‌ها هستیم.

آماده تعامل با میراث فرهنگی هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام سید محمد طباطبایی صبح امروز در نشست مشترک با مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان که در محل اداره کل میراث فرهنگی برگزار شد اظهار کرد: تعامل نزدیک بین میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان می‌تواند باعث حفظ بناهای تاریخی و بقاع استان شود.

وی با اشاره به اهمیت معماری سنتی افزود: معماری سنتی در بقاع می‌تواند باعث افزایش آرامش و زیبایی شود و در این زمینه با میراث فرهنگی آماده تعامل نزدیک هستیم.

وی با اشاره به اینکه برخی از بقاع استان باید مرمت سریع شوند، تاکید کرد: مرمت سریع بقعه دانیال نبی باید در دستور کار قرار گیرد و در این زمینه طرح جامعی تدوین شده است که در اسرع وقت این مهم اجرایی خواهد شد.

طباطبایی با اشاره اینکه خوزستان بقاع متعددی دارد، افزود: در راستای احیا، مرمت و بازسازی بقاع استان هیچ کوتاهی نخواهد شد و در اسرع وقت برنامه جامعی در این زمینه تدوین خواهد شد.

وی تاکید کرد: برگزاری این دیدار در راستای افزایش تعاملات فی‌مابین بین دو سازمان پس از تدوین تفاهم‌نامه بین دو رئیس سازمان است و می‌کوشیم تا در این زمینه از ظرفیت میراث فرهنگی در فعالیت‌های بقاع استفاده کنیم.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خوزستان گفت: برگزاری نشست‌های متعدد و منظم در این زمینه می‌تواند تا حد زیادی مشکلات موجود را کاهش دهد و می‌کوشیم تا در این زمینه نظرات بسیار نزدیک شود.

انتهای پیام/72006/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول