اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران خبر داد

ممنوعیت حفاری از 8 اسفند امسال تا 20 فروردین 93 در گچساران

فرماندار گچساران گفت: از تاریخ 8 اسفند ماه امسال تا 20 فروردین 93 هرگونه عملیات حفاری در سطح خیابان‌ها و معابر گچساران ممنوع است.

ممنوعیت حفاری از 8 اسفند امسال تا 20 فروردین 93 در گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، عبدالرحیم رحیمی صبح امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان با اشاره به برگزاری نشست حفاری اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به تعطیلات نوروزی و ورود مسافران و مهمانان نوروزی به گچساران ترمیم و بهسازی مطلوب حفاری‌های صورت گرفته در سطح دوگنبدان لازم و ضروری است.

وی با بیان اینکه رفاه و آسایش مردم باید در اولویت کاری مسئولان قرار گیرد، افزود: هدف از تشکیل جلسه کمیسیون حفاری بررسی وضعیت حفاری‌ها، رعایت مسائل ایمنی، نوار‌کشی و اعلام هشدار بروز خطر در طول مسیر حفاری همچنین موارد مربوط به خسارات وارده توسط پیمانکاران است.

فرماندار گچساران با تأکید بر رعایت حفظ اصول ایمنی توسط دستگاه‌های حفار در هنگام انجام حفاری تصریح کرد: آرامش و آسایش مردم نباید فدای انجام کار شود.

رحیمی ابراز کرد: دستگاه‌های حفار باید در راستای حفظ و حراست از سرمایه‌های ملی و جلوگیری از حوادث احتمالی قبل از حفاری، هماهنگی‌های لازم و استعلام و کارشناسی‌های مربوط به طرح را انجام دهند تا هر کاری در جای مناسب و در موقع مناسب انجام شود و البته کیفیت فدای کمیت نشود.

وی تأکید کرد: اگر کارها کارشناسی شود هزینه‌ و بودجه نیز در جای مناسب خود سرمایه‌گذاری خواهد شد و نتیجه بخش خواهد بود.

رحیمی با تأکید بر تعامل و همکاری ادارات خدمات‌رسان گفت: برای رسیدن به نتیجه مثبت و مفید وحدت رویه و عمل لازم است.

فرماندار گچساران ضمن تقدیر از عملکرد قابل قبول برخی دستگاه‌های شهری از جمله شهرداری دوگنبدان یادآور شد: دستگاه‌های حفار نباید خدمت‌رسانی را تنها به حوزه شهر اختصاص دهند زیرا مشکلات عمده‌ای در روستاهای اطراف در این زمینه مشاهده شده است.

رحیمی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به وضعیت حفاری در سطح شهر دوگنبدان متذکر شد: هر‌گونه حفاری در سطح معابر شهر و خیابان‌ها از تاریخ 8 اسفندماه امسال لغایت 20 فروردین 93 ممنوع بوده و کلیه حفاری‌ها و برجستگی‌هایی که سبب تصادفات می‌شود تا قبل از تاریخ 20 اسفندماه امسال باید ترمیم شود.

انتهای پیام/82014/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول