اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 9 اسفند ماه برگزار می‌شود

اجرای برنامه صبح و نشاط در گچساران

مسئول کمیته جوانان دفتر نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی از برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی و اجرای برنامه صبح و نشاط در صبح روز جمعه 9 اسفند ماه در گچساران خبر داد.

اجرای برنامه صبح و نشاط در گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران،‌ علی پناهی ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری برنامه صبح و نشاط در این شهرستان اظهار کرد: همایش پیاده‌روی خانوادگی و برنامه تلویزیونی صبح و نشاط صبح روز جمعه 9 اسفند ماه به طور زنده از شبکه سوم سیما پخش می‌شود.

وی بیان کرد: برنامه تلویزیونی صبح و نشاط کاری از شبکه سه سیمای جمهوری اسلامی ایران، این هفته در دوگنبدان برگزار می‌شود.

پناهی یادآور شد: این برنامه به پیشنهاد دفتر نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و با همکاری ادارات و نهادهای این شهرستان برنامه‌ریزی و تدارک دیده شده است.

مسئول کمیته جوانان دفتر نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ارتقا و نهادینه کردن فرهنگ پیاده‌روی، ورزش و نشاط در میان خانواده‌ها همچنین معرفی گچساران به عنوان قلب نفتی و بام نفتی و قابلیت‌های بالا و بالقوه این شهرستان از جمله اهداف برگزاری این برنامه تلویزیونی در گچساران است.

پناهی ادامه داد: آغاز حرکت مردم در همایش بزرگ پیاده‌روی از محل بوستان شهدای گمنام «پارک نفت سابق» به سوی پارک دوستی محل برگزاری برنامه در نظر گرفته شده است.

وی یک خودروی سواری پراید، ده‌ها دوچرخه، کمک هزینه سفر عتبات عالیات، کربلا، مشهد و البسه ورزشی را از جمله جوائز در نظر گرفته شده برای این برنامه عنوان کرد.

مسئول کمیته جوانان دفتر نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در تهیه و تأمین این جوائز ادارات و نهادهای مختلف گچساران همچنین تعدادی از خیرین این شهرستان نقشی مهم داشتند.

پناهی افزود: هم‌اکنون ایستگاه‌های عرضه برگه قرعه‌کشی برنامه صبح و نشاط در نقاط مختلف گچساران برپا است.

وی بیان کرد: همایش پیاده‌روی خانوادگی در گچساران با هدف تشویق خانواده ها به ورزش و تحرک‌پذیری بیشتر برگزار می‌شود و هیچ‌گونه محدودیت سنی برای حضور در این مسابقه و شرکت در قرعه‌کشی وجود ندارد.

انتهای پیام/82014/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول