اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل کهگیلویه و بویراحمد:

رفع مشکلات پایانه گچساران با تعامل و همکاری ادارات امکان‌پذیر است

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مسافربری کهگیلویه و بویراحمد گفت: برطرف شدن مشکلات کنونی پایانه گچساران در گرو تعامل و همکاری دیگر ادارات امکان‌پذیر است.

رفع مشکلات پایانه گچساران با تعامل و همکاری ادارات امکان‌پذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، علی رحیمیان صبح امروز در نشست بررسی مسائل و مشکلات ترمینال مسافربری شهر دوگنبدان اظهار کرد: گچساران از مهم‌ترین شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد بوده که همه ساله و در فصول مختلف پذیرای مسافران و مهمانان مختلف است.

وی افزود: گچساران به دلیل داشتن پتانسیل‌های مطرح در زمینه‌های زیارتی، سیاحت و تولید نفت از جایگاه مهمی در سطح استان برخوردار است به همین دلیل ترمینال این شهرستان باید در شأن و منزلت آن باشد.

رحیمیان با اشاره به وجود برخی مشکلات در ترمینال گچساران تصریح کرد: برنامه‌های خوبی برای برون‌رفت ترمینال گچساران از مشکلات کنونی پیش‌بینی شده که البته اجرای این برنامه‌ها با تعامل و همکاری مطلوب ادارات و نهادهای این شهرستان دست‌یافتنی است.

عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران نیز در این نشست با تأکید بر روان‌سازی ارائه خدمات به مردم گفت: روان‌سازی برای ارائه خدمات شهری به مردم و جابجایی مسافرین از شهر به سمت ترمینال و بالعکس باید به خوبی صورت گیرد و شرایط به گونه‌ای فراهم گردد که مردم نیز برای وقت و هزینه آن برنامه‌ریزی مشخصی داشته باشند.

رحیمی خاطرنشان کرد: ترمینال مسافربری و مکان آن می‌‌تواند تأثیر بسزایی در حل مسائل ترافیکی شهر داشته باشد که امیدواریم با همت و فعالیت همه جانبه مسئولان مربوطه این مهم به تحقق برسد.

وی با تأکید بر نحوه خدمات‌رسانی و رفع مسائل و مشکلات ترمینال همچنین نظارت و کنترل جدی توسط مسئولان مربوطه عنوان کرد: همه مسئولان باید نسبت به شناسایی نقاط قوت و ضعف این مرکز اهتمام جدی داشته و با توسعه نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف در راستای بهبود کیفیت‌بخشی به ترمینال گچساران گام بردارند.

فرماندار گچساران با بیان این‌که پایانه مسافری برای شهر یک امتیاز و نقطه قوت به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: باید تمام شرایط را فراهم کرده و مشکلات و مسائل گچساران را به گونه‌ای برطرف کنیم که در شأن مردم متدین و ولایت‌مدار این شهرستان باشد.

انتهای پیام/82001/س30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول