اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان خبر داد

اجرای طرح ویژه نظارتی نوروز در اسفند و فروردین ماه

مدیر نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: طرح ویژه نظارتی نوروز از تاریخ یک اسفندماه امسال تا 31 فروردین ماه سال آینده توسط بازرسان مواد غذایی و بهداشتی سیستان و بلوچستان اجرا می‌شود.

اجرای طرح ویژه نظارتی نوروز در اسفند و فروردین ماه

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، مسعود فیروزکوهی گفت: به منظور تضمین کیفیت و سلامت محصولات تولیدی مواد غذایی و بهداشتی در سطح استان در روزهای پایانی سال و رفاه حال شهروندان و مسافران نوروزی طرح ویژه نظارتی از تاریخ یکم اسفندماه امسال تا 31 فروردین ماه سال آینده توسط بازرسان مواد غذایی و بهداشتی در سطح شهر زاهدان و شهرستان‌های استان اجرا می‌شود.

مدیر نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه داد: تشدید بازدید و بازرسی از واحدهای تولیدی مواد غذایی و بهداشتی، از مبادی ورود رسمی کالا (گمرکات)، اطلاع رسانی از طریق سایت دانشگاه، جراید کثیرالانتشار و ارسال پیامک به گروه‌های هدف از جمله اقدامات در راستای اجرای طرح ویژه نظارتی نوروز خواهد بود.

وی تصریح کرد: آزمایشگاه کنترل مواد غذایی و بهداشتی دانشگاه و همچنین آزمایشگاه‌های خصوصی همکار مورد تایید وزارت بهداشت و درمان در رابطه با تسریع در امر پاسخگویی به نمونه‌های ارسالی در این طرح با ما همکاری خواهند کرد.

وی در پایان گفت: شهروندان و مسافران نوروزی می‌توانند سوالات و شکایات خود را از طریق کد خدماتی 1490 و یا از طریق ارسال پیامک به شماره 09151934513 با مرکز اطلاع رسانی دارو، غذا، آرایشی، بهداشتی و پاسخگویی به شکایات در میان بگذارند.

انتهای پیام/75009/ش/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول