اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مجمع امور صنفی استان زنجان خبر داد

اجرای طرح نظارتی ویژه ایام نوروز در زنجان

معاون مجمع امور صنفی استان زنجان گفت: طرح نظارتی ویژه ایام عید نوروز در استان زنجان اجرا می‌شود.

اجرای طرح نظارتی ویژه ایام نوروز در زنجان

مشهود شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: طرح نظارتی ویژه ایام عید نوروز از 15 اسفند ماه سال‌جاری تا 15 فروردین ماه سال آینده در استان زنجان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هماهنگی‌های لازم به منظور اجرای طرح نظارتی ویژه برای ایام عید نوروز در استان زنجان صورت گرفته، تصریح کرد: زمینه‌های مورد نظر به منظور حضور بازرسان به صورت شیفت صبح و بعدازظهر نیز در استان فراهم شده است.

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان با بیان اینکه به منظور بازرسی از واحدهای صنفی در سطح شهر و رسیدگی به شکایات توسط بازرسان و ناظران، مجمع امور صنفی استان اقدامات لازم را انجام داده، اضافه کرد: انجام گشت‌های مشترک با ادارات مختلف و دستگاه‌های اجرایی از دیگر برنامه‌هایی به شمار می‌رود که در حال حاضر در دستور کار مجمع امور صنفی استان است.

شریفی با اشاره به اینکه هر روز در بخش اقلام اساسی قیمت‌ها توسط مجمع امور صنفی استان زنجان رصد می‌شود، یادآور شد: جلوگیری از گران‌فروشی، ارائه فاکتور به مشتریان، درج قیمت و... از اولویت‌های نظارتی به شمار می‌رود.

این مسئول با بیان اینکه شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از سوی واحدهای صنفی به مجمع امور صنفی استان زنجان اطلاع دهند، ادامه داد: رعایت درج قیمت و درصد سود مجاز از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به سامانه بازرسی www.bazrasi–zn.ir اتاق اصناف استان زنجان، ابراز داشت: شهروندان می‌توانند شکایات خود را از طریق این سامانه اعلام کنند.

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان با بیان اینکه قیمت اقلام اساسی در سامانه www.bazrasi–zn.ir درج شده و اطلاعات اتحادیه‌ها نیز در این سامانه ثبت شده است، افزود: همچنین افراد می‌توانند شکایات و گزارشات خود را از طریق شماره تماس‌های 3228031، 3223566، 3239860، 3262552 تماس بگیرند.

انتهای پیام/73006/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول