اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همدان

بودجه مصوب آسفالت سال 93 شهرداری 30 میلیارد تومان است

معاون فنی و عمرانی شهرداری همدان گفت: بودجه مصوب آسفالت سال 93 شهرداری همدان 30 میلیارد تومان است که یک یازدهم معابر همدان را هم شامل نمی‌شود.

بودجه مصوب آسفالت سال 93 شهرداری 30 میلیارد تومان است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، موسی رسولی ظهر امروز در جلسه شورای فنی استان همدان با بیان اینکه تمام مشکل آسفالت همدان قیر است، اظهار کرد: دستورالعملی که برای کندن آسفالت‌هاست به زمانی بازمی‌گردد که قیر 7 هزار تومان بود در حالی که امسال قیمت قیر 160 برابر زمانی است که این دستورالعمل نوشته شده است.

وی با بیان اینکه موکلفیم دستورالعمل را اجرا کنیم، افزود: باید طبق تعرفه مصوب، پول آسفالت کنده شده را در هر منطقه‌ای از شهر که باشد از فرد مسئول دریافت کنیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری همدان افزود: مشکل تمام شهرداری‌ها فقط مشکل آسفالت است و هر قدر هم که خرج آسفالت بشود باز هم کم است. بودجه مصوب آسفالت سال 93 شهرداری همدان 30 میلیارد تومان است که یک یازدهم معابر همدان را هم شامل نمی‌شود. امسال به اندازه کل اعتبارات عمرانی شهرستان بودجه برای آسفالت مصوب کرده‌ایم اما حتی این مبلغ هم کافی نیست و شهرداری نیز بر همین اساس خسارت می‌گیرد.

رسولی در خصوص مراحل احداث منازل شخصی که نیاز به کندن آسفالت دارند گفت: بسیاری از مردم از این موضوع بی‌اطلاع هستند که وظیفه دستگاه اجرایی است که تا پشت کنتور، هزینه خسارات شهرداری را بپردازد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری همدان ادامه داد: در حال حاضر ادارات این مسئولیت را برعهده خود افراد می‌گذارند و از زیر بار مسئولیت شانه خالی می‌کنند. ترجیح می‌دهیم این تعاملات را با ادارات داشته باشیم تا با مردم؛ زیرا تعاملات بین ادارات بهتر صورت می‌گیرد و معمولاً پولی جا به جا نمی‌شود.

تیموری مدیرکل استاندارد همدان نیز از شهرداری درخواست ارائه گزارشی در خصوص کارخانه‌های خرید آسفالت و مکان‌های استفاده شده کرد و گفت: با این گزارش کمیته فنی بررسی بهتری روی پروژه آسفالت شهر و سطح استاندارد آن خواهد داشت.

انتهای پیام/2499/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول