اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شهرکرد خبر داد

آغاز عملیات روکش و لکه‌گیری آسفالت معابر شهرکرد

شهردار شهرکرد از آغاز عملیات روکش آسفالت، لکه‌گیری، بهسازی و حذف ناهمواری‌های معابر در آستانه فرا رسیدن سال نو در این شهر خبر داد.

آغاز عملیات روکش و لکه‌گیری آسفالت معابر شهرکرد

نورالله غلامیان دهکردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اعلام این خبر اظهار کرد: عملیات روکش آسفالت، لکه‌گیری معابر اصلی و فرعی سطح شهر با هدف بهبود تردد خودروها و ایمنی در تردد شهروندان و رسیدن به استانداردهای مطلوب شهری آغاز شده است.

وی اجرای این طرح را در راستای برنامه‌های ستاد نوروزی شهرداری شهرکرد در حوزه معاونت عمرانی و خدمات شهری شهرداری شهرکرد اعلام کرد.

شهردار شهرکرد خاطرنشان کرد: با توجه به اجرای پروژه آسفالت از ابتدای سال جاری تاکنون در نواحی چهارگانه شهری، لکه‌گیری و آسفالت در برخی از معابر با هدف مناسب‌سازی سطوح کوچه و خیابان‌ها آغاز شده است.

غلامیان به اجرای پروژه لکه‌گیری و روکش آسفالت در بخش‌های مختلف شهری همچون میادین و معابر از جمله قمر بنی هاشم، معلم، فردوسی،کوهرنگ ابوعلی سینا، امام حسین و دیگر خیابان‌ها و کوچه‌های این شهر اشاره کرد.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط خوب جوی، طرح ضربتی ترمیم نوارهای حفاری و لکه‌گیری آسفالت معابر شهری به مناسبت سال نو تا پایان سال ادامه دارد.

انتهای پیام/68001/خ20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول