اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر منطقه 2 شهرداری قزوین تاکید کرد

مرمت و آسفالت حفاری‌ها تا 15 اسفند ماه در قزوین

مدیر منطقه 2 شهرداری قزوین گفت: باید همه حفاری‌های این منطقه تا 15 اسفند ماه با هدف زیباسازی شهری در ایام عید نوروز ترمیم، مرمت و آسفالت شود.

مرمت و آسفالت حفاری‌ها تا 15 اسفند ماه در قزوین

فرامرز صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: همه مسئولان مربوط در شهرداری قزوین همت می‌کنند تا شهر را برای استقبال از مسافران نوروزی به نحو مطلوبی آماده کنند تا آنها از زیبایی‌های این شهر لذت ببرند.

وی افزود: به همین دلیل طبق تصمیمی که در ستاد نوروزی منطقه 2 شهرداری قزوین اتخاذ شده باید همه حفاری‌ها که تاکنون انجام شده تا پانزدهم اسفند ماه با هدف زیباسازی شهری در ایام عید نوروز ترمیم، مرمت و آسفالت شود.

مدیر منطقه 2 شهرداری قزوین بیان کرد: منطقه 2 شهرداری قزوین از این تاریخ تا پانزدهم فروردین ماه هیچگونه مجوز حفاری صادر نمی‌کند تا مسافران نوروزی و شهروندان قزوینی در هنگام رفت ‌و آمد در ایام عید نوروز با مشکلی مواجه نشوند.

جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی تا 15 اسفند ماه

این مسئول ابراز داشت: همچنین باید همه پیمانکاران، مالکان و صاحبان ساختمان‌های در حال احداث که مصالح ساختمانی خود را در معابر اصلی و فرعی گذاشتند باید تا پانزدهم اسفند ماه نسبت به جمع‌آوری آنها از داخل معابر اقدام کنند.

وی بیان کرد: نخاله‌های ساختمانی موجود در معابر اصلی و فرعی موجب زشت شدن چهره شهری می‌شود که با توجه به فرا رسیدن عید نوروز باید این نخاله‌ها در معابر یاد شده با هدف آماده کردن محیط شهری زیبا برای گردشگران در عید نوروز به طور کامل جمع‌آوری شوند.

مدیر منطقه 2 شهرداری قزوین ادامه داد: در غیر این صورت نسبت به جمع‌آوری مصالح ساختمانی اقدامات لازم انجام و از ادامه فعالیت پیمانکاران، مالکان و صاحبان ساختمان‌های در حال احداث جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/77009/ر20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول