اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازدید سرزده معاون نظارت سازمان بازرسی از گیلان

محمد جواد حشمتی معاون نظارت و بازرسی امور تولید و توسعه سازمان بازرسی کل کشور از بازرسی گیلان به طور سرزده دیدن کرد.

بازدید سرزده معاون نظارت سازمان بازرسی از گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت به نقل از روابط عمومی بازرسی کل گیلان، محمدجواد حشمتی معاون نظارت و بازرسی امور تولید و توسعه سازمان بازرسی کل کشور با حضور سرزده در بازرسی کل گیلان و دیدار با سیف‌الله مسرور بازرس کل این استان انتصاب وی را تبریک گفت.

در این دیدار که با حضور برخی مسئولان و مدیران گروه‌های بازرسی برگزار شد حشمتی ضمن بحث و تبادل نظر از نزدیک در جریان برخی مشکلات و معضلات پیش روی بازرسان در انجام امور بازرسی از دستگاه‌های اجرایی قرار گرفت.

از عمده مباحث طرح شده در این دیدار می‌توان به موضوعاتی مانند ضرورت و اهمیت توجه به حفاظت از جنگل‌ها و منابع طبیعی استان، مدیریت منابع آب، تغییرکاربری‌های غیر مجاز اراضی و برخی دیگر از مشکلات مبتلا به استان اشاره کرد.

در پایان این دیدار نیز مسئولان و مدیران بازرسی کل گیلان با توجه بر جدیت و قاطعیت بازرسی در برخورد با تخلفات و سوءجریانات احتمالی در دستگاه‌های اجرایی، بر اهتمام بیشتر کارکنان این نهاد نظارتی تأکید کردند.

انتهای پیام/2300/ق/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول