اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 100 داوطلب هلال احمر

طرح فرشتگان رحمت در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: به همت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان و با حضور فعال افزون بر 100 داوطلب، طرح فرشتگان رحمت در سطح شهرستان‌ها آغاز شد.

طرح فرشتگان رحمت در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

سید ابوالفتح بهنامیان صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: طرح ملی فرشتگان رحمت با اهداف جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردمی برای افراد بی‌بضاعت، مستضعفان و محرومان و با حضور فعال داوطلبان این استان اجرایی ‌شده است.

بهنامیان یادآور شد:‌‌ هر ساله در ایام نوروز، طرح فرشتگان رحمت برای کمک به نیازمندان و زنان سرپرست خانوار و زنان بدسرپرست توسط داوطلبان جمعیت هلال‌احمر برگزار می‌شود.

معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که طبق این طرح، بسته‌هایی شامل چند کالای مورد نیاز بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود، از فعالیت افزون بر 100 داوطلب در این طرح خبر داد.

بهنامیان عنوان کرد: این طرح با برپایی چادر و صندوق‌های جمع‌آوری کمک‌های نقدی و جنسی اجرایی شده و خیرین و مردم نوع‌دوست کهگیلویه و بویراحمد هرساله در اجرای این طرح مشارکت مطلوبی داشته‌اند.

وی ادامه داد: برای اجرای این طرح چادرهای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و جنسی در میادین و نقاط مختلف شهری بر پا شده و مردم نوع دوست می‌توانند کمک‌های غیر نقدی خود را ( نو و غیر مستعمل ) شامل البسه، پتو، کیف، کفش، مواد غذایی تازه و سالم، مواد شوینده و بهداشتی در کلیه شعب و مراکز جمعیت هلال احمر استان برای اهدا به نیازمندان تحویل دهند.

بهنامیان با اعلام شماره حساب 99999 بانک ملت ابراز داشت: خیرین و نیکوکاران می‌توانند حمایت‌های خیرخواهانه نقدی خود را به این شماره حساب به نام جمعیت هلال احمر واریز کرده و فیش واریزی خود را تحویل مسئولان شعب هر شهرستان دهند.

وی خاطرنشان کرد: خیران و نیکوکاران این استان همواره نقش مؤثر و مطلوبی در اجرای طرح‌های عام‌المنفعه جمعیت هلال احمر داشته‌اند.

بهنامیان با اشاره به لزوم توجه به اقشار آسیب‌پذیر جامعه تصریح کرد: زنان بی‌سرپرست و بدسرپرست مناطق محروم و نیازمند در روستاها و مناطق دور شهری، کودکان یتیم و خانواده‌های نیازمند، بیماران صعب‌العلاج و نیازمند از دیگر گروه‌های مورد حمایت در طرح فرشتگان رحمت در گچساران هستند.

وی گفت: برپایی چادرهای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و جنسی تا 24 اسفند ماه بوده و از 26 اسفند تا 15 فروردین 93 توزیع بسته‌ها صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/82001/س30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول