اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اسفندماه سال جاری صورت می‌گیرد

اجرای طرح فرشتگان رحمت در قزوین

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین از اجرای طرح فرشتگان رحمت زیر نظر هلال احمر این استان در اسفند ماه سال جاری خبر داد.

اجرای طرح فرشتگان رحمت در قزوین

حسین درویشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان قزوین همه ساله پیش از فرا رسیدن ایام نوروز اقداماتی را برای خدمات رسانی به مردم استان و مسافران در این ایام برنامه ریزی می‌کند که سال جاری نیز این برنامه‌ها همچون سال‌های گذشته به اجرا در می‌آید.

وی افزود: در همین راستا برای تمامی بخش‌ها و حوزه‌های جمعیت هلال احمر قزوین برنامه‌هایی تهیه و تدوین شده است که از جمله در حوزه‌های؛ معاونت امداد و نجات، معاونت جوانان و معاونت داوطلبان این جمعیت اجرایی می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در خصوص برنامه‌های حوزه معاونت داوطلبان نهاد متبوع خود بیان کرد: برنامه‌های این حوزه شامل طرح فرشتگان رحمت، برنامه مروجین سلامت و طرح ملی داوطلب یار امداد و نجات است.

درویشی طرح فرشتگان رحمت را مورد توجه قرار داد و در توضیح آن عنوان کرد: این طرح به منظور همدردی با زنان سرپرست خانوار و نیازمند در اسفند ماه و پیش از فرا رسیدن سال نو به اجرا در می‌آید.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین اضافه کرد: در قالب اجرای این طرح هدایای مردمی با مشارکت اعضای داوطلب هلال احمر قزوین جمع‌آوری و در قالب اهدای سبدهای عیدانه به خانواده‌های نیازمند اهدا می‌شود.

وی با بیان اینکه توزیع این هدایا بر اساس نیازسنجی‌های انجام شده صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: در این برنامه خانواده‌های نیازمند و کم برخوردار مناطق محروم شهری و روستایی و همچنین بیماران صعب‌العلاج از هدایای مردمی بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین یادآور شد: طرح فرشتگان رحمت از تاریخ 23 بهمن ماه سال جاری آغاز شده است و اجرای آن تا دهم فروردین ماه 93 ادامه دارد.

درویشی تصریح کرد: برپایی پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای و بازآموزی عوامل امدادی جمعیت هلال احمر استان در حوزه معاونت امداد و نجات و همچنین برپایی پست‌های ثابت و سیار راهنمایی و ایمنی مسافران نوروزی، پست‌های فضای دوستدار کودک و تهیه و پخش بروشورهای آموزشی، امدادی و راهنمایی استان در میان مسافران در حوزه معاونت جوانان، بخش دیگری از ویژه‌برنامه‌های نوروزی جمعیت هلال احمر استان قزوین را تشکیل می‌دهد.

انتهای پیام/77011/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول