اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عابدی در گفت‌وگو با فارس:

محرومان ماهان تندیس قم به مصاف با فرش آرای می‌رسند

مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال ماهان تندیس قم از بازگشت دو بازیکن محروم این تیم به ترکیب اصلی بازی امشب با فرش آراء مشهد خبر داد.

محرومان ماهان تندیس قم به مصاف با فرش آرای می‌رسند

محمدجعفر عابدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: تیم فوتسال ماهان تندیس قم در بیست و سومین هفته رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور امشب در جدالی حساس مقابل تیم فوتسال فرش آراء مشهد قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال کشورمان دیدارهای هفته دهم از دور برگشت بازی های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور امروز به صورت همزمان در شهر های مختلف برگزار می شود و بدین ترتیب تنها سه بازی دیگر تا پایان فصل باقی خواهد ماند.

مدیر رسانه ای تیم فوتسال ماهان تندیس قم افزود: این در حالی است که در فاصله چهار هفته به پایان لیگ پانزدهم فوتسال باشگاه های برتر کشور جدال اصلی برای کسب عنوان قهرمانی بین تیم های فوتسال دبیری تبریز، گیتی پسند اصفهان و حفاری اهواز است و متاسفانه تیم ما بر خلاف فصل گذشته شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر فوتسال ندارد اما همچنان به فتح جام حذفی امیدوار هستیم.

وی در ادامه با اشاره به بازگشت دو بازیکن کلیدی این تیم که در دیدار هفته گذشته مقابل گیتی پسند اصفهان محروم بودند، به ترکیب اصلی بازی با فرش آراء مشهد خبر داد و افزود: این بازیکنان مسعود ایازی دروازه بان تیم و علیرضا وفایی بازیکن ملی پوش و کلیدی تیم هستند.

عابدی ابراز کرد: در دیدار با تیم گیتی پسند اصفهان که حتی دو بر صفر از حریف در خانه خودش نیز جلو افتادیم، ایازی و وفایی به دلیل سه اخطاره بودن حضور نداشتند و ما در این دیدار با بدشانسی نتیجه را واگذار کردیم و از کسب امتیاز محروم شدیم.

وی بیان داشت: تیم فوتسال ماهان تندیس قم برای نهمین بار در فصل جاری رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در مقابل تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان و در هفته بیست و دوم این رقابت ها شکست خورد و حالا می خواهد در هفته بیست و سوم به مصاف تیم فوتسال فرش آراء مشهد برود.

مدیر رسانه ای تیم فوتسال ماهان تندیس قم همچنین یاد آور شد: متاسفانه شکست ماهان تندیس قم مقابل گیتی پسند اصفهان در هفته قبل ما را از رسیدن به مکان های اول تا چهارم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در فصل جاری نا امید کرد اما مجموعه باشگاه مصمم به موفقیت در جام حذفی فوتسال هستند.

گفتنی است: فوتسالیست های ماهان تندیس قم در دیدار هفته قبل نهمین باخت این فصل و چهارمین باخت خارج از خانه را پذیرفتند تا بدین ترتیب با کسب همان 31 امتیاز حاصل از 22 بازی انجام شده خود هم امتیاز با تیم شهرداری تبریز و به دلیل تفاضل گل کمتر در مکان هفتم جدول رده بندی بایستند.

نماینده فوتسال قم باید در هفته دهم از نیم فصل دوم بازی های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در دیداری خارج از خانه از ساعت 17 و 30 دقیقه عصر روز چهارشنبه هفتم اسفند ماه در سالن شهید بهشتی مشهد مقدس به مصاف تیم فرش آراء این شهر برود.

این در حالی است که نماینده فوتسال قم در دیدارهای باقی مانده از لیگ امسال باید در هفته بیست و چهارم در قم با تیم میثاق تهران بازی کند، در هفته بیست و پنجم به میهمانی تیم راه ساری برود و در هفته پایانی و بیست و ششم در قم پذیرای تیم منصوری قرچک باشد.

انتهای پیام/78002/س40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول