اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتسال

ماهان تندیس قم به مصاف برنده فرش آراء و شهرداری تبریز می‌رود

تیم فوتسال ماهان تندیس قم در مرحله نیمه نهایی مسابقات جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور برابر برنده دیدار تیم های فرش آراء مشهد و شهرداری تبریز صف آرایی خواهد کرد.

ماهان تندیس قم به مصاف برنده فرش آراء و شهرداری تبریز می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بعد از اینکه پایان مسابقه تیم‌های فوتسال ماهان تندیس قم و نظام مهندسی کرمانشاه در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور حکم صعود نماینده قم به مرحله نیمه نهایی را امضاء کرد، حالا این تیم منتظر حریف خود در نیمه نهایی نخستین دوره این رقابت‌ها است.

بازی‌های جام حذفی فوتسال در فاصله زمانی اندک با بازی‌های لیگ برتر در حال برگزاری است و ماهان تندیس قم که امسال شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر فوتسال ندارد تمام تلاش خود را برای موفقیت در این رقابت‌ها به کار گرفته است.

ماهان تندیس قم در جدال با تیم نظام مهندسی کرمانشاه در حضور تماشاگران خودی در حالی که از شانس بسیار زیادی برای دو رقمی کردن تعداد گل‌های خود برخوردار بود سرانجام با نتیجه 7 بر صفر این دیدار را به سود خود رقم زد.

با اینکه تیم فوتسال ماهان تندیس قم از تیم فوتسال نظام مهندسی کرمانشاه، کادر فنی و بازیکنان این تیم شناخت زیادی نداشتند و حتی نتوانسته بودند فیلم بازی‌های اخیر این تیم در مسابقات جام حذفی را آنالیز کنند اما نماینده قم با ارائه یک بازی خوب و هماهنگ پیروز میدان شد.

ماهان تندیس قم در ادامه روند خوب و رو به رشدی که از نیم فصل دوم پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در پیش گرفته سعی می‌کند که در مرحله نیمه نهایی نیز برابر برنده دیدار تیم‌های فرش آراء مشهد و شهرداری تبریز هم یک بازی خوب و حساب شده انجام بدهد.

بازی مرحله نیمه چهارم نهایی مسابقات جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور برای ماهان تندیس قم بسیار حائز اهمیت است و هواداران این تیم امیدوارند که نماینده قم با هر حریفی که برخورد کرد، با بازی خوبی که در مقابل آن تیم انجام می‌دهد ضمن پیروزی در این بازی یک قدم به قهرمانی در نخستین دوره این رقابت‌ها نزدیک تر شود.

دیدار تیم‌های فوتسال فرش آراء مشهد و شهرداری تبریز در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت 16 عصر یکشنبه چهارم اسفند ماه برگزار می‌شود و تیم برنده در نیمه نهایی حریف ماهان تندیس قم خواهد بود.

در سوی دیگر جدول بازی‌های جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور تیم‌های تاسیسات دریایی تهران و میثاق تهران قرار دارند که از بین آنها یک تیم به دیدار نهایی رقابت‌های نخستین دوره جام حذفی فوتسال کشور راه می‌یابد.

انتهای پیام/78002/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول