اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات جام حذفی فوتسال

ماهان تندیس قم در اندیشه شکست دومین مدعی

تیم ماهان تندیس قم بعد از شکست دادن نخستین مدعی قهرمانی لیگ برتر فوتسال یعنی دبیری تبریز حالا در پی عبور از سد دومین تیم مدعی قهرمانی لیگ برتر است.

ماهان تندیس قم در اندیشه شکست دومین مدعی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به هفته‌های پایانی خود رسیده است و اکنون در بالای جدول رده‌بندی چهار تیم دبیری تبریز، گیتی‌پسند اصفهان، منصوری قرچک و حفاری اهواز مربع مدعیان قهرمانی را تشکیل می‌دهند.

در این میان شانس دبیری تبریز و گیتی‌پسند اصفهان از دیگر رقبا برای کسب عنوان قهرمانی بیشتر است اما این دو تیم در هفته بیست و دوم لیگ پانزدهم دو حریف سرسخت و تعقیب‌کننده خود را پیش رو دارند چون دبیری تبریز باید با منصوری قرچک تیم سوم جدول دیدار کند و گیتی‌پسند اصفهان باید رو در روی تیم ششم جدول یعنی ماهان تندیس قم قرار بگیرد.

تیم فوتسال ماهان تندیس قم بعد از کسب مجوز صعود به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات جام حذفی فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور حالا با روحیه‌ای مضاعف و با خیالی آسوده از بابت جایگاه خود در لیگ برتر برابر گیتی پسند اصفهان صف‌آرایی می‌کند.

بیست و دومین هفته مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با رقابت 14 تیم لیگ برتری فردا جمعه دوم اسفند ماه برگزار خواهد شد و طی آن بر اساس برنامه کمیته فوتسال قرار است ماهان تندیس قم این هفته در میهمانی گیتی‌پسند اصفهان به میدان برود.

رقابت‌های این هفته در حالی در اوج حساسیت برگزار می‌شود که طی آن تیم فوتسال ماهان تندیس قم قرار است با ترکیب کامل و بدون محروم یا مصدوم برابر تیمی مطرح و مدعی به نام گیتی‌پسند اصفهان صف‌آرایی کند.

بر اساس برنامه‌ریزی کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال، مدعی کسب عنوان قهرمانی یعنی گیتی‌پسند اصفهان از ساعت  17 و 30 دقیقه عصر جمعه دوم اسفند ماه در سالن 2 پیروزی شهر اصفهان برابر ماهان تندیس قم به میدان می‌رود.

ماهان تندیس قم در حال حاضر با محسن حسن‌زاده به عنوان سرمربی، سید وحید غیاثی، حسین صبوری و قدرت‌الله باقری به عنوان مربی و برخورداری از ستاره‌هایی همچون علیرضا وفایی، محمدحسین کوهستانی و ابوالقاسم اروجی یکی از تیم‌های موفق نیم فصل دوم بازی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های قهرمانی کشور به شمار می‌رود.

همچنین تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان هم با تعداد بازیکنان شاخص و ملی‌پوش کشورمان توانسته است خود را در جمع تیم‌های مدعی قهرمانی قرار بدهد و همچون فصل گذشته که صبا را از صدر به زیر کشید قصد دارد این کار را با تیم دبیری تبریز انجام بدهد اما این هفته سد محکمی به نام ماهان تندیس قم را در مقابل خود می‌بیند، ضمن اینکه تیم دبیری تبریز بعد از ناکامی‌های متوالی در هفته‌های اخیر چشم امیدش به تیم ماهان تندیس قم است که سد راه تیم گیتی‌پسند شود.

ماهان تندیس قم که هم‌اکنون از 21 بازی خود در مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور 31 امتیازی است، در حالی که روند صعودی خود را حفظ کرده به غیر از بازی با گیتی‌پسند در ادامه لیگ باید با تیم‌های فرش آراء مشهد، میثاق تهران، راه ساری و منصوری قرچک نیز دیدار کند.

انتهای پیام/78002/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول