اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال

ماهان تندیس قم مسافر مشهدالرضا شد / جدال با فرش‌آراء در دوازدهمین میهمانی

تیم فوتسال ماهان تندیس قم در بیست و سومین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور میهمان نماینده مشهدالرضا شد.

ماهان تندیس قم مسافر مشهدالرضا شد / جدال با فرش‌آراء در دوازدهمین میهمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بر اساس برنامه‌ریزی کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال کشورمان دیدارهای هفته دهم از دور برگشت بازی‌های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در هفتمین روز اسفند ماه به صورت همزمان به انجام می‌رسد.

این در حالی است که تنها چهار هفته به پایان لیگ پانزدهم فوتسال باشگاه‌های برتر کشور باقی مانده است و جدال اصلی برای کسب عنوان قهرمانی بین تیم‌های فوتسال دبیری تبریز، گیتی‌پسند اصفهان و حفاری اهواز است و سایر تیم‌ها چندان شانسی برای قهرمانی ندارند.

در این بین فاصله دبیری تبریز در صدر جدول با گیتی پسند اصفهان در مکان دوم تنها سه امتیاز است در حالی که تیم حفاری اهواز نیز پنج امتیاز کمتر از صدرنشین و 2 امتیاز کمتر از گیتی‌پسند دارد و مترصد فرصتی است تا شانس قهرمانی خود را زنده کند.

این در حالی است که شکست ماهان تندیس قم مقابل گیتی‌پسند اصفهان در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال خیال نماینده قم را از بابت بازی‌های لیگ برتر راحت کرد و حالا هر چهار دیدار آتی برای ماهان تندیس قم کمترین اهمیت را دارد.

تیم فوتسال ماهان تندیس قم برای نهمین بار در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در مقابل تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان و در هفته بیست و دوم این رقابت‌ها شکست خورد و حالا می‌خواهد در هفته بیست و سوم به مصاف تیم فوتسال فرش آراء مشهد برود.

دیدارهای هفته نهم از دور برگشت بازی‌های فصل جاری لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور شامگاه دومین روز اسفند ماه در حالی پایان یافت که تیم فوتسال ماهان تندیس قم با نتیجه 4 بر 2 برابر تیم گیتی‌پسند اصفهان به نهمین باخت خود در این فصل تن داد.

فوتسالیست‌های ماهان تندیس قم در این دیدار نهمین باخت این فصل و چهارمین باخت خارج از خانه را پذیرفتند تا بدین ترتیب با کسب همان 31 امتیاز حاصل از 22 بازی انجام شده خود هم‌امتیاز با تیم شهرداری تبریز و به دلیل تفاضل گل کمتر در مکان هفتم جدول رده‌بندی بایستند.

نماینده فوتسال قم باید در هفته دهم از نیم‌فصل دوم بازی‌های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در دیداری خارج از خانه از ساعت 17 و 30 دقیقه عصر روز چهارشنبه هفتم اسفند ماه در سالن شهید بهشتی مشهد مقدس به مصاف تیم فرش آراء این شهر برود.

این در حالی است که نماینده فوتسال قم در دیدارهای باقی مانده از لیگ امسال باید در هفته بیست و چهارم در قم با تیم میثاق تهران بازی کند، در هفته بیست و پنجم به میهمانی تیم راه ساری برود و در هفته پایانی و بیست و ششم در قم پذیرای تیم منصوری قرچک باشد.

انتهای پیام/78002/ی30/آ3004
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول