اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار همدان:

ساماندهی کشتارگاه صالح‌آباد در اولویت است

معاون عمرانی استاندار همدان گفت: ساماندهی کشتارگاه صالح‌آباد همدان در اولویت کاری قرار دارد.

ساماندهی کشتارگاه صالح‌آباد در اولویت است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمودرضا عراقی عصر امروز در افتتاح طرح نشانه‌گذاری و رهگیری محموله‌های مرغ بسته‌بندی در همدان با اشاره به اهمیت بهداشت ذبح دام و طیور و نظارت شرعی بر این روند اظهار داشت: در این راستا ساماندهی کشتارگاه صالح‌آباد همدان در اولویت کاری قرار دارد.

وی با تأکید بر اهمیت استفاده از مواد مطلوب در فرآوری مواد غذایی و پروتئینی در استان همدان بر لزوم درج محتویات و نحوه تولید محصولات بر روی بسته‌بندی مواد صحه گذاشت و گفت: این حق مردم است که بدانند محصولی که استفاده می‌کنند چه روند تولیدی داشته و از چه موادی تشکیل شده است.

معاون عمرانی استاندار همدان با اشاره به درج کد رهگیری برای بسته‌بندی مرغ در همدان این مقوله را گام ارزشمندی در راستای اطلاع‌رسانی به مصرف‌کننده از روند تولید محصول دانست و افزود: افتتاح و ادامه این طرح، گامی مهم در حمایت از حقوق طبیعی مردم است که با یک پیامک از اطلاعات مطلع شوند.

وی تاکید کرد: با توجه به اهمیت سلامت عمومی مردم فرآوری محصولات و مواد غذایی باید تحت نظارت کامل بهداشتی صورت گیرد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی همدان نیز با اشاره به هدف ارتقای سطح بهداشتی مواد خام دامی عنوان داشت: ایران دو و سه دهم تولید گوشت مرغ جهان را به خود اختصاص داده است.

فعالیت 640 واحد پرورش مرغ گوشتی در استان همدان

محمد نظرپور ابراز داشت: در استان همدان 640 واحد پرورش مرغ گوشتی با ظرفیت تولید 8 میلیون قطعه وجود دارد که این واحدها با میانگین سه دوره جوجه‌ریزی در طول سال در هر دوره 25 تا 30 میلیون قطعه جوجه‌ریزی را به انجام می‌رسانند.

وی تصریح کرد: اگر واحدهای فعال تولید مرغ گوشتی در استان همدان توان فعالیتی خود را افزایش دهند میزان تولید گوشت مرغ در استان افزایشی چشمگیر و شایان توجه خواهد داشت.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی همدان در پایان بهینه‌سازی مصرف سوخت و تجهیز واحدهای تولید به دستگاه‌های پیشرفته صنعتی را از جمله مواد موثر در راستای ارتقای کیفی محصول مرغ در استان همدان عنوان کرد.

انتهای پیام/89004/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول