اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی شهرستان زنجان خبر داد

بازدید هیئت تجاری عراقی از کشتارگاه‌های زنجان

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی شهرستان زنجان گفت: هیئت تجاری که از کشور عراق وارد استان شده‌اند از کشتارگاه‌های زنجان بازدید کردند.

بازدید هیئت تجاری عراقی از کشتارگاه‌های زنجان

حسین بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: هیئت تجاری عراقی طی سفر خود به زنجان از دو کشتارگاه بوقلمون و مرغ بازدید کردند.

وی با اشاره به اینکه در این بازدیدها نوع بسته‌بندی، سالن‌های انجماد، سردخانه، رعایت موازین بهداشتی در بسته‌بندی و کشتار، ذبح شرعی به سمت قبله و سایر مسائل مورد توجه هیئت تجاری عراقی بوده، تصریح کرد: از کشورهای ترکیه، برزیل و لبنان مرغ وارد کشور عراق می‌شود.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی شهرستان زنجان اضافه کرد: با وجود پایین بودن قیمت مرغ کشورهای ترکیه، لبنان و برزیل، اما با توجه به اینکه کشورهای مذکور ذبح شرعی ندارند، این هیئت تجاری راغب هستند که از ایران مرغ تهیه کنند.

بابایی با اشاره به اینکه با توجه به اینکه در ایران ذبح شرعی و حلال صورت می‌گیرد، این امر مورد استقبال تجار عراقی قرار گرفته، یادآور شد: هیئت تجاری که در استان حضور دارند می‌خواهند با زنجان همکاری تجاری داشته باشند.

این مسئول با بیان اینکه در زمینه مرغ و صادرات سایر محصولات کشاورزی هیئت تجاری عراقی درصدد همکاری با استان زنجان است، ادامه داد: این هیئت شامل هیئت پنج نفر است که چهار نفر از آنها از عراق آمده‌اند.

وی در پایان اذعان داشت: انتظار داریم هر هیئت تجاری که از استان زنجان به نقاط مختلف جهان سفر می‌‌کند فقط مختص صنف خود تبلیغ نکرده و همه توانمندی‌های استان را معرفی کند.

انتهای پیام/73006/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول