اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور امام جمعه دیلم؛

کشتارگاه دیلم به بهره‎برداری رسید

در چهارمین روز ایام‎الله دهه مبارک فجر و با حضور امام جمعه دیلم، معاونین فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان، کشتارگاه دیلم به بهره‌برداری رسید.

کشتارگاه دیلم به بهره‎برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از دیلم، شهردار بندر دیلم امشب در این آیین گفت: کشتارگاه دیلم در سنوات گذشته احداث شده که به دلیل وجود مشکلات بهسازی قابل استفاده نبود ولی با تلاش‌های صورت گرفته و بهسازی سالن و حل مشکل فاضلاب آن امروز این کشتارگاه آماده بهره‌برداری است.

محمود طاهری‌نیا افزود: در حال حاضر فاضلاب کشتارگاه با احداث سپتیک تانک در ابعاد 6 در 4 به صورت بهداشتی دفع می‌شود ولی قبلاً خونابه‌ای که از کشتارگاه خارج می‌شد به‌صورت غیربهداشتی به خارج از کشتارگاه رها می‌شد.

وی بیان داشت: با احداث 150 مترمربع سقف کاذب، سقف سالن ذبح کشتارگاه به صورت کامل بهسازی شده و مشکل سرمایش و گرمایش این مکان نیز مرتفع شده است.

شهردار بندر دیلم اضافه کرد: برقکاری و تعمیر سیستم روشنایی، تعمیر درب و پنجره و رنگ‎آمیزی، ترمیم کانیو داخل کشتارگاه و احداث یک چشمه سرویس بهداشتی و محوطه‎سازی از جمله اقداماتی است که برای بهبود وضعیت بهسازی کشتارگاه دیلم انجام شده است.  

طاهری‌نیا در ادامه خاطرنشان کرد: کل هزینه انجام شده برای بهسازی کشتارگاه دیلم پانصد میلیون ریال بوده که سیصد میلیون ریال برای عمران و بهسازی و دویست میلیون ریال برای خرید سردخانه آن هزینه شده است.

وی در پایان متذکر شد: برای ذبح هر عدد گوسفند شهرداری مبلغ چهارده هزار ریال از قصابان و سایر مردم اخذ می‌کند که این مبلغ بسیار اندکی است و در مقایسه با هزینه نگهداری، شستشو، نظافت و حقوق کارگران کشتارگاه مبلغی ناچیز است.

انتهای پیام/66006/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول