اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی بابلسر خبر داد

جمع‌آوری کمک‌های بابلسری‌ها در 20 پایگاه جشن نیکوکاری

مدیر کمیته امداد امام خمینی بابلسر از ایجاد 20 پایگاه جشن نیکوکاری به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی در این شهرستان خبر داد.

جمع‌آوری کمک‌های بابلسری‌ها  در 20 پایگاه جشن نیکوکاری

سید حسن محسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابلسر اظهار داشت: 20 پایگاه ثابت و سیار به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سطح شهرستان به ویژه در مدارس، میادین و مصلاهای جمعه ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه استقرار پایگاه‌های امداد در روزهای 14 تا 16 اسفندماه برگزار می‌شود، افزود: در روز 17 اسفند ماه نیز یک پایگاه در محل مجموعه شهید علیزاده برای مشارکت ورزشکاران مستقر می‌شود.

محسنی تصریح کرد: هدف‌گذاری کمیته امداد به عنوان متولی برگزاری جشن نیکوکاری، جمع‌آوری کمک‌های مردمی است که امیدواریم با حمایت سایر دستگاه‌ها و مشارکت مردم خیر و نوعدوست شهرستان شاهد تحقق این مهم باشیم.

مدیر کمیته امداد امام خمینی بابلسر از واگذاری طرح خوداشتغالی در هفته احسان و نیکوکاری خبر داد و گفت: این طرح برای 10 نفر به مبلغ 180 میلیون ریال اشتغال‌زایی کرد.

محسنی با بیان برنامه‌های اجرایی خود در این ایام به افتتاح طرح‌های عمرانی مددجویی اشاره کرد و گفت: بازدید از خانواده مددجویان، هدیه به خانواده‌ها، اهدا وام کارگشایی به مبلغ 35 میلیون ریال، اهدا جهیزیه از دیگر جمله برنامه‌های کمیته امداد بوده است.

وی استقرار 20 پایگاه ثابت و سیار، برگزاری جشن، همایش و مراسم‌ها، توزیع ارزاق و کالا، برگزاری دوره‌های آموزشی مددجویان، توزیع قلک نوروزی و پاکت هدیه بین مدارس را از دیگر برنامه‌های کمیته امداد در این ایام دانست.

انتهای پیام/86010/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول