اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شعار توانمندسازی خانواده‌ها

جشن نیکوکاری در مدارس اردبیل برگزار می‌شود

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: جشن نیکوکاری با شعار «توانمندسازی خانواده‌ها با حضور پرشور نیکوکاران جوان و نوجوان» در 14 اسفند در مدارس سراسر استان برگزار می‌شود.

جشن نیکوکاری در مدارس اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علیرضا گلشن عصر امروز در جلسه مشترک با مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در مورد برگزاری جشن نیکوکاری در مدارس اردبیل اظهار داشت: این جشن همانند سال‌های گذشته اما با رونقی مضاعف در کمک و دستگیری از کودکان نیازمند و خانواده‌های کم درآمد در آستانه سال جدید برگزار می‌شود تا بخش عظیمی از نیازمندی دانش‌آموزان از این طریق تأمین شود.

وی تصریح کرد: دستورالعمل برگزاری جشن نیکوکاری سال 92 با هدف تقویت فرهنگ نوع دوستی، احسان، نیکوکاری، تبیین فرهنگ انفاق و ایثار در بین دانش‌آموزان به نواحی و مناطق استان ارسال شده است.

گلشن با اشاره به اینکه از روز شنبه 10 اسفند ماه فضای تبلیغاتی در مراسم صبحگاهی مدارس به منظور فرهنگ‌سازی و آمادگی دانش‌آموزان آغاز می‌شود، خاطر نشان کرد: طبق سنوات گذشته امسال نیز جشن نیکوکاری با حضور خیرین و همکاری کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) با حضور پرشور خانواده‌ها و نیکوکاران نیک‌اندیش فرهنگی و دانش‌آموز در مدارس اجرا می‌شود.

این مسئول در ادامه سخنان خود اضافه کرد: با جمع‌آوری کمک‌های مردمی و خود دانش‌آموزان به سرعت شاهد توزیع مبالغ جمع‌آوری شده و همچنین اجناس نو و مناسب برای خانواده‌های نیازمند هستیم که سعی می‌شود به صورت مدرسه‌ای این توزیع انجام شود.

وی بیان کرد: برگزاری جشن نیکوکاری به تعمیق فرهنگ تعاون، همکاری و مشارکت بهتر مردم در حوزه‌های مختلف کمک کرده و ظرفیت‌های موجود در این بخش را ارتقا می‌دهد.

گلشن در ادامه یادآور شد: در این دستورالعمل به نواحی و مناطق برای اجرای مطلوب برنامه‌ها در زمینه تعامل با کمیته امداد شهرستان جهت هماهنگی‌های لازم برای اجرای مراسم، تشکیل ستاد هماهنگی در ناحیه و منطقه اقدام شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان ادامه داد: سازماندهی نیروهای زیر مجموعه برای برگزاری مراسم و تعامل با دیگر دستگاه‌های شهرستان، اطلاع‌رسانی مناسب برای تشویق و حضور دانش‌آموزان در جشن نیکوکاری، ابلاغ به مدارس جهت برپایی ایستگاه جمع‌آوری کمک و برگزاری جشن، تشکیل ستاد هماهنگی آموزشگاهی انجام شده است.

انتهای پیام/62003/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول