اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد لنده:

تعلیم حس نوع‌دوستی در مدارس مشارکت در جشن نیکوکاری را دو چندان می‌کند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی‌ شهرستان لنده گفت: استفاده از شاخصه تعلیم و تربیت در زمینه حس نوع‌دوستی مشارکت در جشن نیکوکاری را دوچندان می‌کند.

تعلیم حس نوع‌دوستی در مدارس مشارکت در جشن نیکوکاری را دو چندان می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، کرامت دوستی ظهر امروز در جلسه رابطین فرهنگی کمیته امداد با اشاره نقش محوری آموزش و پرورش در جامعه گفت: همکاری و تعامل سازنده آموزش و پرورش در بسیاری از کارها زمینه توسعه و پیشرفت بوده و موانع پیش‌ روی برنامه ها را برطرف می سازد.

وی افزود: معلم پایه‌ و اساس تعلیم و تربیت در جامعه بوده که نقش محوری خود را در زمینه‌های مختلف علمی و آموزشی و فرهنگی دانش‌آموزان ایفا می‌کند.

مدیر کمیته امداد شهرستان لنده گفت: مدرسه نهاد شکل دهنده به افکار و عقاید دانش‌آموزان در قالب علمی و آموزشی و فرهنگی است که باید آداب و مسیر زندگی انسان در آن تعلیم داده شود.

دوستی تصریح کرد: دانش‌آموزان باید اهداف تربیتی مدارس خود را درک کنند تا بتوانند پیوند درست و صحیح معلم و دانش‌آموز را شکل دهند.

وی افزود: اگر به این باور برسیم که مدرسه نهاد و محیطی مقدس است آن وقت به تعلیم و تربیت واقعی دست می‌یابیم.

مدیر کمیته امداد شهرستان لنده گفت: آموزش و پرورش مهم است ولی بالاتر از آن تعلیم و تربیت بوده که باید شکل صحیح زندگی و بهبود وضعیت معیشتی در آن آموزش داده شود.

دوستی به 14 اسفند اشاره کرد و گفت: جشن نیکوکاری در چهاردهم اسفند در مدارس شهرستان لنده برگزار می‌شود تا دانش‌آموزان خود را برای کمک به هم‌نوع آماده سازند.

وی خاطرنشان ساخت: در سال گذشته مشارکت دانش‌آموزان بسیار خوب بوده و چیزی قریب به 15 میلیون ریال در جشن نیکوکاری جمع‌آوری شد.

انتهای پیام/82013/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول