اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی خبر داد

اجرای طرح آرامش بهاری در ۳۱ بقعه متبرکه خراسان شمالی

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی از اجرای طرح آرامش بهاری در ۳۱ بقعه متبرکه استان در آستانه عید نوروز خبر داد.

اجرای طرح آرامش بهاری در ۳۱ بقعه متبرکه خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی حجت‌الاسلام سیف الله سهرابی در این باره گفت: این طرح در بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص استان اجرا می‌شود.

وی، مکان اجرای طرح در شهرستان بجنورد را امامزاده سید عباس(ع) بجنورد و امامزاده سید اسماعیل(ع) بابا امان اعلام کرد و افزود: امامزاده حمزه رضا(ع) و امامزاده غیبی(ع) شهرستان شیروان نیز محل اجرای این طرح است.

‌سهرابی خاطرنشان کرد: طرح آرامش بهاری در شهرستان اسفراین نیز در محل امامزاده جعفر(ع) روستای کوشکی، در آشخانه در محل امامزاده دلاور و امامزاده ابراهیم روستای انصار، در فاروج در امامزاده جعفر روستای سیاهدشت و امامزاده محمد روستای برگرد و در شهرستان گرمه و جاجرم در محل امامزاده زین العابدین روستای سنخواست و امامزاده فخرالدین ایور که از امامزادگان شاخص شهرستان های استان است، برگزار می‌شود.

وی برپایی ایستگاه‌های صلواتی، ادعیه، سخنرانی و مداحی، مسابقات فرهنگی و نمایشگاه‌های محصولات فرهنگی را از جمله برنامه‌های اجرایی این طرح اعلام کرد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی به برپایی خیمه‌های معرفت همزمان با اجرای این طرح نیز اشاره کرد و برپایی غرفه کودک و نوجوان، عفاف و حجاب و مشاوره وقف را از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده در این خیمه‌ها دانست.

وی خاطر نشان کرد: این در حالی است که به منظور اجرای این طرح بالغ بر 30 نفر از مبلغین نیز به امامزادگان روستاهایی که در مسیر عبور زائرین و مسافرین قرار دارند، اعزام می‌شوند.

به گفته سهرابی طرح آرامش بهاری از 28 اسفند ماه امسال آغاز و تا 15 فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

انتهای پیام/63002/ش/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول