اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 28 اسفندماه

طرح آرامش بهاری در 70 امامزاده چهارمحال و بختیاری اجرا می‎شود

سرپرست اداره کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: طرح آرامش بهاری برای سال چهارم در آستانه نوروز در 70 امامزاده در استان اجرا خواهد شد.

طرح آرامش بهاری در 70 امامزاده چهارمحال و بختیاری اجرا می‎شود

حجت‌الاسلام محسن غلامیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: طرح آرامش بهاری برای سال چهارم در آستانه نوروز در 70 امامزاده در استان اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه این طرح از 28 اسفند لغایت 15 فروردین 93 اجرا خواهد شد، گفت: در کنار طرح آرامش بهاری در دهه فاطمیه سوگواری یاس نبوی نیز برگزار خواهد شد.

غلامیان تصریح کرد: با توجه به تداخل ایام نوروز و ایام فاطمیه باید برنامه‌ها در خور شان حضرت زهرا(س) برگزار شود که در این خصوص در بارگاه امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون شهرکرد، حمزه علی(ع) بلداجی، محمدعلی(ع) منجرمویی لردگان طرح خیمه معرفت برگزار خواهد شد.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اجرای برنامه‌هایی از جمله برپایی غرفه‌های کودک، مشاوره، پرسش و پاسخ مذهبی، حجاب و عفاف، تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف، نمایشگاه و مسابقات فرهنگی و اهدای جوایز از جمله این برنامه‌ها محسوب می‎شود.

غلامیان افزود: در ایام دهه فاطمیه یک‌هزار مبلغ به مساجد و امامزادگان استان اعزام خواهند شد.

وی از هزینه شدن 4 میلیارد تومان در امامزادگان و موقوفات استان خبر داد و گفت: در بخشی از نقاط استان تا 100 درصد افزایش درآمدزایی را شاهد بوده‌ایم.

سرپرست اداره کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری افزود: در چند سال اخیر نیز به وقف بیشتر توجه شده و خیران و واقفان جامعه باید به موضوع وقف و انفاق با نیات منطبق با شرایط روز جامعه توجه کنند.

انتهای پیام/68005/ح20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول