اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه مطبوعات کردستان:

مسئولان استان نقش خبرنگاران در معادلات فرهنگی را ویژه‌تر ببینند

رئیس خانه مطبوعات کردستان خواستار توجه ویژه مسئولان استان به جایگاه خبرنگاران و تلاش‌های شبانه‌روزی آنان در تعالی و توسعه استان شد.

مسئولان استان نقش خبرنگاران در معادلات فرهنگی را ویژه‌تر ببینند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سلیمان الله‌مرادی بعد از ظهر امروز در دیدار مدیران مسئول نشریات محلی، سرپرستان نمایندگی خبرگزاری‌ها و نشریات سراسری با مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کردستان در سنندج اظهار کرد: فعالان رسانه‌ای کردستان با دیدگاهی فراجناحی و فراحزبی همواره در مسیر بازتاب توانمندی‌های استان در حوزه‌های مختلف تلاش نموده‌اند و بسیاری از دیدگاه‌های بسته و محدود در سطح کشور نسبت به کردستان را تلطیف نموده‌اند.

وی افزود: نقش فعالان رسانه‌ای در معرفی آداب، سنن و باورهای دینی مردم کردستان بی‌بدیل بوده و همواره این امر جایگاه ویژه‌ای را برای خبرنگاران استان در معادلات فرهنگی تعریف کرده است.

الله‌مرادی خاطر نشان کرد: نمی‌توانیم نقش ویژه خبرنگاران را در توسعه فرهنگی و اجتماعی کردستان نادیده گرفت و امیدواریم در دولت یازدهم نیز شاهد گسترش خدمات و تسهیلات به این قشر خدوم باشیم.

وی افزود: ترجیح مصلحت اجتماعی بر مصالح شخصی از مهم‌ترین رسالت خبرنگاران است و خوشبختانه خبرنگاران کردستانی همواره بر این اصل پایبند بوده‌اند.

مدیر خانه مطبوعات استان کردستان نیز در این نشست به جایگاه ویژه خبرنگاران در جامعه اشاره کرد و خواستار انسجام فعالیت‌های مرتبط با حوزه رسانه در استان شد.

کامل گلباغی افزود: رسانه‌ها همواره منشأ خدمات در جامعه بوده و باید تأثیرگذاری و جایگاه آنان از سوی متولیان امر مدنظر قرار گیرد.

گفتنی است در ادامه این نشست نیز تعدادی از نمایندگان نشریات محلی، نشریات سراسری و خبرگزاری‌های فعال در استان مطالبی را پیرامون تقویت فعالیت‌های حمایتی، آموزشی و صنفی در حوزه مطبوعات بیان کردند.

انتهای پیام/79006/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول