اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس هرمزگان تشریح کرد

جزئیات کشته شدن 3 شرور مسلح در ارتفاعات فاریاب رودان

رئیس پلیس هرمزگان با تشریح جزئیات عملیات مرتبط با به دام‌اندازی سه شرور در ارتفاعات فاریاب رودان در شرق این استان، گفت: مأموران اعزامی تا محل اختفای این اشرار بیش از هفت ساعت در کوه پیاده‌روی داشته‌اند.

جزئیات کشته شدن 3 شرور مسلح در ارتفاعات فاریاب رودان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار رضا محمدی یگانه عصر امروز در نشست خبری با اشاره به چگونگی کشته شدن سه شرور در ارتفاعات فاریاب شهرستان رودان و نحوه برگزاری عملیات مربوطه، اظهار داشت: طی روز گذشته اخباری مردمی مبنی بر مشاهده تعدادی افراد مسلح در کوه‌های فاریاب در شمال شرق مرکز هرمزگان به پلیس واصل شد.

وی ادامه داد: تیم‌های مربوطه پس از تکمیل اطلاعات مورد نیاز پس از هفت ساعت پیاده‌روی و کمین، موفق به مشاهده این اشرار شدند.

رئیس پلیس هرمزگان افزود: سرانجام در ساعت 16:30 دقیقه، ماموران اعزامی به محل اختفای این اشرار، به آنها اعلام می‌کنند که در محاصره پلیس هستند و خود را باید تحویل دهند.

به گفته محمدی یگانه؛ پس از این درخواست و رد و بدل شدن صحبت‌هایی، اشرار به سمت نیروهای پلیس تیراندازی می‌کنند، که در این زمان ماموران پلیس نیز با هدف نشان دادن جدیت خود اقدام به تیراندازی می‌کنند که این امر نیز اشرار را از تیراندازی باز نمی‌دارند.

وی با بیان اینکه اشرار در ابتدای این درگیری به شدت تیراندازی خود افزودند، گفت: سرانجام پلیس نیز پس از مدارای فراوان اقدام به تیراندازی به سمت آنها می‌کند که نتیجه حدود یک ساعت تیراندازی از صحنه محل وقوع درگیری، سه جنازه و تعداد سه اسلحه کلاشینکف به همراه مقادیری قابل توجه فشنگ و خشاب و سایر ابزار مرتبط با تیراندازی بود.

رئیس پلیس هرمزگان اضافه کرد: هر سه این شرور دارای سوابق کیفری بوده‌اند، که شناسایی کامل شده‌اند.

محمدی یگانه ابراز داشت: فرد نخست به نام م.ب متولد 1359 یاسوج دارای چندین سابقه کیفری از جمله معاونت در محابره (سال 90)، حمل اسلحه به همراه بیش از 270 فشنگ جنگی (سال 91) و داشتن یک پرونده رابطه نامشروع در سال 85 و ایجاد مزاحمت برای بانوان بوده است.

وی یادآور شد: نفر دوم نیز با نام خ.پ متولد 1348 نورآباد ممسنی و دارای سابقه حمل مواد مخدر بوده است که سال 79 توسط پلیس استان فارس تحت تعقیب بوده است.

این فرمانده ارشد انتظامی متذکر شد: نفر سوم نیز با نام ع.ص 1353 با سابقه سرقت در استان فارس است.

محمدی یگانه ادامه داد: نحوه زندگی این اشرار در کوهستان به نحوی بوده که معمولا ذخیره غذایی برای یک هفته را با خود حمل می‌کرده‌اند.

فرمانده انتظامی هرمزگان در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه تعامل پلیس با مردم و اطلاعات مردمی در اینگونه مباحثی خود با بیش از پیش نشان می‌دهد، تصریح کرد: پلیس استان تسلط خوبی به تمامی نقاط دارد.

انتهای پیام/88001/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول