اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 10 هزار نفر

همایش بزرگ پیاده‌روی در ساحل کنگان برگزار شد

همایش پیاده‌روی خانوادگی صبح و نشاط با مشارکت شبکه سه سیما، اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر و هیئت همگانی استان در ساحل شهرستان کنگان برگزار شد.

همایش بزرگ پیاده‌روی در ساحل کنگان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان، مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر صبح امروز در این آیین هدف از برگزاری این همایش را دستیابی به سلامتی جسم، روح و روان افراد جامعه به‌عنوان ضامن موفقیت و نشاط آنها ذکر کرد.

رضا جمشیدی افزود: اجرای ورزش صبحگاهی به ‌طور منظم و روزانه می‌تواند نقش بسیار مهمی در کسب آمادگی جسمانی، روانی و نشاط و شادابی اشخاص جامعه داشته باشد.

وی تصریح کرد: ورزش مهم‌ترین عامل در از بین بردن افسردگی‌ها و یا پیشگیری از به‌وجود آمدن این نوع بیماری‌ها است و ثابت شده که نرمش‌های مداوم روانه موجب کاهش اضطراب، افسردگی، تنظیم و تعدیل میزان استرس و حتی تغییرات شخصیتی می‌شود.

جمشیدی درباره اهداف ورزش همگانی خاطرنشان کرد: ورزش همگانی همه موارد زندگی ورزشی اشخاص را در بر می‌گیرد، ورزش همگانی دو هدف اختصاصی و اجتماعی را در بر می‌گیرد؛ منظور از هدف اختصاصی به دست آوردن سلامتی، نشاط، شادمانی و گذراندن اوقات فراغت است و هدف اجتماعی و عمومی آن هم وارد شدن به تعاملات اجتماعی است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر تاکید کرد: برای قدرتمند شدن ورزش حرفه‌ای و قهرمانی باید ابتدا ورزش همگانی را مورد توجه قرار داد، چرا که قهرمانان ورزشی ما در سطح جامعه برمی‌خیزند.

این مسئول گفت: گسترش فرهنگ ورزش و تفریحات سالم از اساسی‌ترین برنامه‌های مسئولان است و در این مسیر اهتمام خاصی داریم.

وی گفت: گسترش فرهنگ ورزش در خانواده‌ها امری لازم است و اداره کل ورزش و جوانان در شهرستان‌های 10 گانه اقدامات موثری در این راستا انجام داده است.

انتهای پیام/2452/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول