اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا برگزار می‌شود

همایش پیاده‌روی بازنشستگان نیروهای مسلح آذربایجان غربی

مدیرکل تامین اجتماعی نیروهای مسلح آذربایجان غربی گفت: فردا یک همایش پیاده‌روی خانوادگی با حضور 5 هزار نفر از خانواده بازنشستگان نیروهای مسلح برگزار خواهد شد.

همایش پیاده‌روی بازنشستگان نیروهای مسلح آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی اصغر احمدی ظهر امروز در نشست خبری و اطلاع‌رسانی که در اتاق جلسات اداره کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: حضور ملت ایران در 22 بهمن چنان با شکوه بوده که همان پاسخ دادن به شعار سیاسی سال بود و تمامی توطئه‌های دشمن برای همیشه از بین رفت.

وی ادامه داد: در بحث حماسه اقتصادی، با توجه به سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و با تعامل، هماهنگی، وحدت و اتحاد بین مردم و دولت امر حماسه اقتصادی نیز محقق می‌شود.

مدیرکل تامین اجتماعی نیروهای مسلح ابراز داشت: رهبریت مقام معظم رهبری و اتحاد بین مردم و ملت همیشه توانسته تمامی توطئه‌های دشمنان را از بین ببرد و امنیت لازم را از جنبه سیاسی و اقتصادی برای مردم فراهم کند.

وی افزود: آذربایجان غربی نقش خود را در دوران دفاع مقدس و در مقاطع دیگر همانند استان‌های دیگر ایفا کرده و نقش آذربایجان غربی به عنوان یک استان مرزی بیشتر از سایر استان‌ها مطرح است.

این مسئول تصریح کرد: نزدیک 300 هزار نفر تحت پوشش بیمه درمانی در آذربایجان غربی بوده و دارای دفترچه درمانی هستند ماهانه سه میلیارد تومان بابت طرفین قرارداد هزینه می‌شود.

مدیرکل تامین اجتماعی نیروهای مسلح ادامه داد: یک هزار و 280 نفر طرف قرارداد نیروهای مسلح آذربایجان غربی بوده که مستقیما به نیروهای مسلح و خانواده‌های آ‌ن‌ها در آذربایجان غربی خدمات ارائه می‌دهند.

احمدی بیان کرد: ماهیانه در آذربایجان غربی به ترتیب قرارداد بابت خدمت به بازنشستگان و یا نیروهای شاغل در رده‌های نظامی بالای سه میلیارد تومان پرداختی داریم.

وی با بیان اینکه تسهیلات بانکی،‌ برنامه‌ها و کارهای فرهنگی و ورزشی، اعزام به عتبات عالیات و... به نیروهای مسلح و بازنشستگان تحت پوشش ارائه می‌شود، یادآور شد: در طول سال نزدیک 100 هزار نفر خدمات ارائه می‌شود.

احمدی اعلام کرد: فردا یک همایش پیاده‌روی خانوادگی با حضور 5 هزار نفر از خانواده بازنشستگان نیروهای مسلح برگزار خواهد شد و حدود 50 میلیون تومان جوایز در این همایش در نظر گرفته شده است.

مدیرکل تامین اجتماعی نیروهای مسلح گفت: در رابطه با جانبازان حدود 20 هزار نفر دفترچه نشان‌دار مخصوص جانبازان و خانواده‌های آن‌ها داده شده که خدمات ویژه به جانبازان ارائه می‌شود.

انتهای پیام/61005/ل30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول