اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی ساری:

8 هزار زن سرپرست خانوار در ساری حمایت می‌شوند

مدیر کمیته امداد امام خمینی ساری گفت: از 24 هزار نفر زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی ساری، 8 هزار نفر را زنان تشکیل می‌دهند.

8 هزار زن سرپرست خانوار در ساری حمایت می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی ساری، نخستین جلسه ستاد احسان و نیکوکاری شهرستان ساری در آستانه روزهای پایانی سال و لزوم دستگیری از محرومان واقعی در فرمانداری ساری تشکیل شد.

در این جلسه که با حضور نمایندگان ادارات در سطح شهرستان انجام پذیرفت قنبر بریمانی مدیر کمیته امداد امام خمینی ساری با اشاره به پیچیدگی اوضاع اقتصادی و روند فقر در جامعه ریشه‌کن کردن این پدیده را منحصرا وظیفه نهاد امداد ندانست و خواستار مشارکت همه آحاد مردم برای دستگیری از محرومان واقعی شد.

وی با تبیین و تشریع وضعیت اعتبارات در نهاد امداد گفت: 73 درصد از اعتبارات این نهاد توسط دولت تأمین می‌شود و بقیه از درآمدهای مجتمع اقتصادی و کمک‌های مقام معظم رهبری و صدقات مردمی صورت می‌گیرد.

این مسئول جمعیت زیرپوشش این نهاد را در سطح شهرستان 12هزار و 600 خانوار و متشکل از 24هزار نفر عنوان کرد که 7 هزار و 900 نفر از این افراد زنان سرپرست خانواده هستند که بخشی از آنان را مطلقه و یا دختران سن بالا تشکیل می‌دهند و این می‌طلبد تا این نهاد توجه ویژه‌ای به این افراد داشته باشد.

بریمانی یکی از فرصت‌های توجه به این اقشار را برگزاری جشنواره نیکوکاری ذکر کرد و گفت: باید همگان از هر قشری دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم در آستانه سال نو از خانواده‌ای دستگیری کنیم.

وی از برگزاری جشنی بزرگ در یکی از سالن‌های ورزشی ساری با همکاری دستگاه‌های اجرایی خبر داد تا در این جشن همگانی فرصتی برای تبیین و تشریح خدمات امداد و نیز کمک‌رسانی به اقشار آسیب‌پذیر فراهم شود.

 انتهای‌پیام/2296/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول