اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کرمان:

باید با عشق به امور خانواده شهدا رسیدگی کنیم

فرماندار کرمان گفت: حضور در جمع خانواده شهدا و جانبازان جنگ تحمیلی و رسیدگی به امور آنها افتخار بزرگی است که باید با عشق انجام شود.

باید با عشق به امور خانواده شهدا رسیدگی کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، بهنام سعیدی صبح امروز در حاشیه دیدار با دو خانواده شهید کرمانی، حضور در جمع خانواده شهدا و جانبازان جنگ تحمیلی و رسیدگی به امور آنها را افتخار بزرگی دانست و اظهار داشت: این مهم باید با عشق انجام شود.

فرماندار کرمان تصریح کرد: خون شهیدان والامقام و صبر و بردباری خانواده‌های معزز آنان، عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان به ارمغان آورده است.

سعیدی با بیان اینکه خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان بزرگترین سرمایه‌های معنوی انقلاب و ملت ایران محسوب می‌شوند، بیان کرد: یاد شهدا اشاعه دهنده ارزش‌های ایثار و پایداری در جامعه است و دیدار با خانواده آنها، ادای دین به اسلام و ارزش‌های انقلاب است.

وی اخلاص، ایمان و ولایت‌مداری شهدا در دفاع مقدس را یادآور شد و خاطر نشان کرد: همه ما مدیون شهدا هستیم، زیرا عظمت و استقلال ایران اسلامی در سایه ایثار و فداکاری آنها شکل گرفته است.

انتهای پیام/2446/ق10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول