اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه باشت خواستار شد

لزوم نهادینه شدن دیدار مداوم از خانواده شهدا در میان مسئولان باشتی

امام جمعه باشت با قدردانی از توجه مسئولان این شهرستان به ایثارگران بر لزوم نهادینه شدن دیدار مداوم از خانواده شهدا در میان مسئولان باشتی تأکید کرد.

لزوم نهادینه شدن دیدار مداوم از خانواده شهدا در میان مسئولان باشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، عصر امروز طی مراسمی دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا با حضور فرماندار، امام جمعه، رئیس اداره آبفار و برخی دیگر از مسئولان شهرستان باشت از خانواده شهید درخشان در روستای تل‌مویزی باشت به همت اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان باشت انجام شد.

حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی امام جمعه باشت در این مراسم با بیان اینکه ملت ایران و انقلاب اسلامی تا ابد مدیون خون شهدای راه اسلام است، اظهار کرد: توفیق دست یافتن به مقام والای شهادت خود افتخاری می‌خواهد که بی‌شک نصیب هر کسی نشده و باید بدانیم افرادی که به این مقام دست یافته‌اند لایق‌ترین افراد بوده‌اند.

امام جمعه باشت با اشاره به اینکه یادگاران شهدا در جامعه ما امروز خانواده‌های آنان، سخنان و وصایای آن بزرگواران بوده که به یادگار مانده است، اذعان داشت: شهدا مایه برکت این انقلاب و نظام اسلامی ایران بوده و خانواده‌های آنها موجبات آرامش و دلگرمی عموم افراد به ویژه مسئولان هستند بنابراین باید قدردان آن‌ها بود و لحظه‌ای از یاد آنان غافل نشد.

اسحاق هفت‌لنگی، رئیس اداره آبفار باشت نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از توفیق دست‌بوسی خانواده‌های شهدا و ادای احترام به شهدای اسلام به خصوص شهدای شهرستان باشت برای خود و سایر مسئولان گفت: شهیدان ما در راه اسلام از قشر و یا گروه خاصی نبوده بلکه از دل مردم و با هر نژاد و فرهنگی برخاستند تا ارزش‌های اسلامی دین خود را احیاء کنند.

رئیس اداره آبفار باشت با تاکید بر اینکه ارادت شهدای اسلام نسبت به انقلاب یک امر اثبات شده است، خاطرنشان کرد: وصایا و سخنان شهدا که بر جای مانده، گواه ارادت و میزان و عمق باورها و اعتقاد آنها نسبت به ارزش‌های دین است و حال وظیفه داریم با قدرشناسی و عمل به وصیت شهیدان ارادت خود را به انقلاب و راه شهیدان ثابت کنیم و اعلام کنیم که ادامه دهنده راه شما هستیم.

وی اضافه کرد: خانواده‌های شهدا در صبر و استقامت و تربیت صالح فرزندان الگویی بزرگ برای اجتماع هستند که باید به نسل‌ها و به خصوص نسل‌های جوان معرفی شوند.

انتهای پیام/82009/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول