اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ورامین:

رسیدگی به امور خانواده شهدا باید در اولویت کار مسئولان قرار گیرد

فرماندار شهرستان ورامین گفت: رسیدگی به امور خانواده معظم شهدا باید در اولویت کار مسئولان قرار گیرد.

رسیدگی به امور خانواده شهدا باید در اولویت کار مسئولان قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محسن خوانساری بعدازظهر امروز در جلسه معتمدین بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ورامین، گفت: خانواده شهدا گنجینه‌ای از واقعیت‌های دوران هست سال دفاع مقدس هستند و باید از با بهره‌مندی از فیض حضور آنان در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بهره گرفت.

فرماندار شهرستان ورامین بیان داشت: خانواده معظم شاهد و ایثارگر با تربیت جوانانی ارزشمند و تقدیم آنان در راه اسلام، زمینه اعتلای فرهنگ اسلامی را در کشور فراهم کرده و آزادی، امنیت و اقتدار را نصیب ایران اسلامی کردند.

وی اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت سرمایه جاودانه و پایدار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و تمامی مردم و مسئولان وظیفه دارند تا ضمن حراست و پاسداری از ارزش‌های این فرهنگ، آن را به عنوان فرهنگ معنوی و اساس فعالیت، سرلوحه کار خویش قرار دهند.

خوانساری دیدار با خانواده معظم شهدا را توفیق الهی تمامی مسئولان اعلام کرد و افزود: خانواده شهدا هیچگونه نیاز مادی به مسئولان ندارند بلکه این خدمتگزاران نظام هستند که وظیفه دارند با سرکشی به آنان ضمن کسب فیض بیشتر برای ادامه خدمت در صدد رفع مشکلات آنان بر آیند.

فرماندار شهرستان ورامین بیان داشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان می‌باید نسبت به جمع‌آوری اطلاعات کامل از شهدا و خانواده معظم شاهد و ایثارگر اقدام کنند تا در برنامه‌ریزی‌ها بتوان از آن استفاده کرد.

خوانساری افزود: مسئولان باید با برنامه‌ریزی مناسب به طور مستمر با خانواده شهدا دیدار داشته باشند و از نزدیک نسبت به شناسایی مشکلات آنان اقدام کرده و در صدد رفع آنان برآیند.

انتهای پیام/2462/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول