اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چرام:

اجازه ندهیم کهگیلویه و بویراحمد نزد مسافران و گردشگران بدنام شود

امام جمعه چرام یکی از دلایل ضربه به صنعت گردشگری را بدنامی یک منطقه نزد مسافران و گردشگران دانست و از مسئولان و مردم در استان خواست اجازه ندهند کهگیلویه و بویراحمد نزد مسافران و گردشگران بدنام شود.

اجازه ندهیم کهگیلویه و بویراحمد نزد مسافران و گردشگران بدنام شود

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، حجت‌الاسلام جعفر طزری امشب در نشست ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان چرام، نوروز را عید تحول طبیعت و تغییر و تحول روحی و درونی تشریح کرد و اظهار داشت: این عید بهترین بهانه برای دید و بازدید و اشاعه فرهنگ اصیل اسلام یعنی صله رحم است.

امام جمعه چرام در ادامه به نقل روایتی از امیر مومنان علی (ع) که «عید روزی است که در آن معصیت صورت نگیرد» و با بیان اینکه انسان به مسافرت می‌رود تا تجدید روحیه کند و نشاط به دست آورد، خاطرنشان کرد: ملتی که نشاط نداشته باشد در مقابل مشکلات نمی‌تواند مقاومت کند.

وی، مسافرت را یکی از عوامل تقویت کننده روحیه دانست و ابراز کرد: نباید در میزبانی خود کوتاهی کنیم و خدای ناکرده باعث گرفتن این نشاط از مهمانان شویم.

این مسئول افزود: اگر دشمن امروز این همه بحث تحریم و فشار وارد می‌کند، به خاطر این است که روحیه مردم را در هم بشکند، چرا که روحیه اگر بشکند، مقاومت هم شکسته خواهد شد.

طزری با اشاره به اینکه اگر بساط نشاط مسافران را فراهم کنیم، یک کار ملی انجام داده‌ایم، متذکر شد: با ایجاد نشاط و شعف در روحیه مردم، توطئه‌های دشمن را خنثی و نقش بر آب میکنیم، بنابراین همه دستگاه‌ها باید تلاش خود را بیش از پیش به کار برده و با فعالیت مضاعف، سال خوشی را برای مردم رقم بزنند.

خطیب جمعه چرام با تأکید بر این مطلب که نباید بدنامی از منطقه ما در ذهن مسافری پیش بیاید، متذکر شد: سعی کنیم میزبان خوبی برای مسافرانی که از منطقه ما عبور و دیدن می‌کنند باشیم چرا که اگر یک خاطره خوش داشته باشند باعث تشویق دیگران شده و گردشگران در منطقه ما افزایش خواهد یافت.

وی در پایان با اشاره به مسائل عید نوروز، چرام را یکی از شهرهایی نام برد که در مسیر قرار دارد و دارای جاذبه‌های گردشگری فراوانی است.

انتهای پیام/82002/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول