اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی:

آموزش و پرورش سنگری مقاوم برای حفظ ارزش‌های دینی است

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: آموزش و پرورش سنگری مقاوم برای حفظ ارزش‌های دینی و پایگاه تعلیم و تربیت در راستای بالندگی و تحکیم پایه‌های نظام جمهوری اسلامی است.

آموزش و پرورش سنگری مقاوم برای حفظ ارزش‌های دینی است

فریدون سیدمصطفوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: آموزش و پرورش سنگری مقاوم برای حفظ ارزش‌های دینی و پایگاه تعلیم و تربیت در راستای بالندگی و تحکیم پایه‌های نظام جمهوری اسلامی است.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش از جایگاه ویژه‌ای در جامعه برخوردار است که باید این ارزش را در بین کارکنان نهادینه کنیم که ارتقای جایگاه آموزش و پرورش موجب بالندگی معلمان و دانش‌آموزان می‌شود.

سیدمصطفوی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش زمانی که به استقرار و استمرار ارزش‌های دینی و اخلاقی اصرار ورزد و به قانونمندی و استفاده بهینه از نیروی انسانی کارآمد اهتمام ورزد می‌تواند در راستای شکوفایی هر چه بیشتر گام بردارد.

سیدمصطفوی با تشویق کارکنان به همکاری بیشتر به مراجعه کنندگان گفت: مسئولیت‌پذیری در همه حوزه‌های درون سازمانی مخصوصا بخش غیردولتی می‌تواند رضایت‌مندی مراجعه کنندگان و در نهایت ارتقای کیفیت خدمت‌گزاری را در پی داشته باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی اظهار داشت: تا رسیدن به نقطه هدف بسی فاصله است که این راه تنها با وظیفه فردی پیموده نمی‌شود بلکه مستلزم همکاری است.

سیدمصطفوی ابراز داشت: امید است با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های موجود و خرد جمعی از معلمان ارزشمند، شوراهای آموزش و پرورش، جامعه دانشگاهی، اولیای دانش‌آموزان بتوانیم در راستای نیل به اهداف و ساماندهی هدفمند فعالیت‌ها شرایط لازم را فراهم نماییم.

انتهای پیام/61007/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول