اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد

حضور 63 قاری برجسته در آموزش و پرورش زنجان

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش استان زنجان گفت: 63 قاری برجسته استان در آموزش و پرورش زنجان به فعالیت مشغول هستند.

حضور 63 قاری برجسته در آموزش و پرورش زنجان

نبی‌الله رضایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: هفته تربیت اسلامی دو سال پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و با هدف نشر اسلام در جامعه صورت گرفت.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه این نامگذاری یادگاری از دو معلم شهید و بزرگوار باهنر و رجایی است، تصریح کرد: این نام‌گذاری با هدف انتقال ارزش‌های انقلاب به نسل جدید بوده است.

این مسئول از بزرگداشت هفته تربیت اسلامی در مدارس استان زنجان خبر داد و اعلام کرد: تقدیر از معلمان و مربیان فعال در این زمینه، معرفی جایگاه تربیت اسلامی در ایران و زمینه‌سازی برای اجرایی شدن سند تحول بنیادین از دیگر برنامه‌های این هفته در استان زنجان ست.

وی با اشاره به سند تحول بنیادین خاطرنشان کرد: در این سند بر اقامه نماز، عترت و آموزش گسترده قرآن تاکید شده است که در حوزه آموزش و پرورش امکان‌پذیر است.

رضایی فعالیت آموزش و پرورش استان زنجان را در زمینه‌های فرهنگی و اسلامی مطلوب خواند و بیان داشت: تلاش شده از تمام ظرفیت‌های آموزش و پرورش برای اشاعه اسلام و فرهنگ اسلامی بهره‌‌مند شویم.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش استان زنجان از حضور 63 قاری برجسته استان در آموزش و پرورش خبر داد و تاکید کرد: این افراد پس از تاکید مقام معظم رهبری بر آموزش قرآن در مدارس و با هدف گسترش فرهنگ حفظ قرآن صورت گرفته است.

این مسئول از وجود کمیته‌های شش‌گانه در آموزش و پرورش استان یاد و عنوان کرد: این کمیته‌ها برای بررسی مسائل تربیتی و اسلامی انجام می‌گیرد.

وی در پایان از برگزاری 300 نماز جماعت در مدارس استان خبر داد و اذعان داشت: 294 روحانی با حضور در مدارس استان و اقامه نماز جماعت برای گسترش اسلام در تلاش هستند.

انتهای پیام/73009/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول