اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

نماینده مردم شوشتر در مجلس:

استیضاح وزیر آموزش و پرورش جدی نیست

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی گفت: استیضاح وزیر آموزش و پرورش در مجلس جدی نیست و معتقدم باید به وزرا فرصت داد.

استیضاح وزیر آموزش و پرورش جدی نیست

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات‌ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: در شرایط کنونی که تنها 6 ماه از تشکیل دولت گذشته است زمان مناسبی برای استیضاح وزرا نیست و باید فرصت داد تا وزرا بتوانند برای مجموعه تحت امر خود برنامه‌ریزی کنند.

وی افزود: هنوز وزرا نتوانسته‌اند بر مشکلات حوزه خود اشراف کامل پیدا کنند و باید با توجه به شرایط زمانی در این زمینه اظهار نظر کرد و این مسئله را در شرایط کنونی مناسب نمی‌دانم.

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تاکنون که این طرح امضای مورد نیاز را کسب نکرده است و هنوز استیضاحی به هیئت رئیسه اعلام وصول نشده است.

سادات‌ابراهیمی با اشاره به اینکه وزرات آموزش و پرورش بسیار وسیع و مسئولیت گسترده‌ای دارد، گفت: باید برای رفع مشکلات سالیان دراز در این زمینه به وزیر موجود فرصت داد و توجه داشته باشیم که نمی‌توان مشکلات را یک شبه حل کرد.

وی تاکید کرد: در شرایط کنونی باید وزرا اجازه داشته باشند که برنامه‌های ارائه شده را برای دریافت رأی اعتماد اجرایی کنند و الان فرصت مناسبی برای ارزیابی عملکرد نیست زیرا در میزان کوتاهی در وزرات‌خانه‌ای مانند آموزش و پرورش نمی‌تواند تحولات بنیادی ایجاد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، روز گذشته برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی ابراز داشته بودند که استیضاح وزیر آموزش و پرورش قطعی شده است و اعلام وصول خواهد شد.

انتهای پیام/72006/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول