اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر:

آموزش و پرورش مهم‌ترین رکن توسعه جامعه است

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: آموزش و پرورش مهم‌ترین رکن توسعه همه جانبه جامعه است.

آموزش و پرورش مهم‌ترین رکن توسعه جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، اصغر حصیری صبح امروز در جمع مسئولان دشتستان اظهار داشت: دانش‌آموزان در واقع آینده‌سازان جامعه هستند و هر چه در راستای توسعه آموزش و پرورش اهتمام ورزیم باز هم کم است.

وی افزود: کیفیت‌بخشی به تعلیم و تربیت باید مورد توجه و تاکید مسئولان آموزش و پرورش در تمام شهرستان‌های استان بوشهر قرار گیرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر از آموزش و پرورش به عنوان مهم‌ترین رکن توسعه همه جانبه جامعه یاد کرد و ابراز داشت: این نهاد صنعت و مصنوع بشریت است و معلمان امانت‌داران بزرگ در این امر خطیر هستند.

حصیری مدیریت را عامل تعیین کننده و تاثیرگذار اعلام کرد و افزود: در اسلام مدیر و مدیریت خدمتگزاری و عشق خدمت به مردم است.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت امانت و تکلیفی است که به ما سپرده شده و مدیری که در راستای کار خویش پیرو پیامبران الهی باشد چه بسا برای به ثمر رساندن این تکلیف بزرگ مشقت و سختی‌هایی که پیش رو خواهد داشت را با خلوص نیت پذیرا باشد.

حصیری اظهار داشت: فرهنگیان و مدیران در امر تعلیم و تربیت دانش‌آموزان خدامحوری و معادگرایی را اولویت کار خویش قرار داده، تفاوت مدیریت تعلیم و تربیت اسلامی با سایر مدیریت‌ها در همین امر معاد و خداشناسی است.

وی در ادامه به نقش مهم مربیان پرورشی اشاره کرد و گفت: مربیان پرورشی با درایت خاص، ارزش‌های دینی را در بین دانش‌آموزان ترویج و درونی کنند.

حصیری با بیان اینکه امر تعلیم و تربیت مهم‌ترین ارکان در آموزش و پرورش است افزود: امیدوارم به روزی برسیم که بچه‌هایمان قدرت  نه گفتن را در برابر آسیب‌های اجتماعی داشته باشند.

انتهای پیام/2452/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول