اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سه‌شنبه هفته جاری

پیشکسوتان امور تربیتی قزوین تجلیل می‌شوند

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش قزوین گفت: پیشکسوتان امور تربیتی استان فردا مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

پیشکسوتان امور تربیتی قزوین تجلیل می‌شوند

حجت‌الاسلام علی انصاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: در راستای پاسداشت جایگاه رفیع معاونان تربیتی در امر تعلیم و تربیت دانش‌آموزان و آینده‌سازان کشور و همچنین بهره‌مندی از تجربیات آنها، تعدادی از پیشکسوتان امور تربیتی استان فردا مورد تقدیر قرار می‌گیرد.

وی افزود: این برنامه با هدف کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های پرورشی و تربیتی به اجرا در می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌آید و به نوعی نشست هم‌اندیشی، مشورت و همفکری میان اداره کل آموزش و پرورش، معاونت پرورشی و فرهنگی و نیز پیشکسوتان این عرصه محسوب می‌‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش قزوین ادامه داد: در مراسم فردا که از ساعت 10 صبح و به مدت دو ساعت برگزار می‌شود، ضمن تکریم خادمان عرصه تعلیم و تربیت، از تجربیات و اندوخته‌های آنها طی دوران خدمت استفاده می‌شود و این پیشکسوتان به گفت‌و‌‌‌‌‌‌‌گو و بیان مشکلات و درددل‌های خود می‌پردازند.

انصاری با بیان اینکه مدیرکل آموزش و پرورش و معاون پرورشی و فرهنگی این اداره کل سخنرانان نشست تجلیل از خادمان عرصه تعلیم و تربیت هستند، اضافه کرد: پیشکسوتانی که در دوران خدمت خود به عنوان معاونان پرورشی آموزش و پرورش استان از بدو تأسیس تاکنون فعالیت کرده‌اند، در این نشست با دریافت لوح و هدایایی مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش قزوین با اشاره به اینکه چنین برنامه‌ای برای نخستین‌بار در سطح استان برای پاسداشت جایگاه پیشکسوتان امور تربیتی برگزار می‌شود، تصریح کرد: در برنامه فردا جایگاه والای هفت تن از پیشکسوتان شامل ابراهیم مشیری، محمد انصاری، رحمان جهانی، کاظم زمانی، حسین شفیعی‌ها، حجت‌الاسلام علی حیدری و حجت‌الاسلام حسن نجفی گرامی داشته می‌شود.

وی کار واحد پرورشی را گسترش دین مبین اسلام در میان دانش‌آموزان و نوجوانان نسل‌های جدید خواند و افزود: خصلت کمال‌گرایی انسان ممکن است او را در انتخاب نقطه کمال دچار اشتباه سازد و در چنین موقعیتی معلم پرورشی وظیفه دارد به عنوان یاری‌کننده دانش‌آموزان در گزینش مسیر صحیح به ایفای نقش بپردازد.

انتهای پیام/77011/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول