اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین:

انسداد مبادی بی‌سوادی جزو سیاست‌های آموزش و پرورش قزوین است

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین پرداختن به انسداد مبادی بی‌سوادی و تحقق باسوادی در این استان را جزو سیاست‌های اصلی و مهم اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین عنوان کرد.

انسداد مبادی بی‌سوادی جزو سیاست‌های آموزش و پرورش قزوین است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سالار قاسمی ظهر امروز در نشست با حوزه معاونت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش قزوین که با حضور کارکنان و مسئولان مرتبط در محل این اداره کل برگزار شد، با تأکید بر اهمیت گسترش باسوادی اظهار کرد: اداره کل آموزش و پرورش قزوین جلوگیری از بروز بی‌سوادی و نیز تحقق باسوادی را یکی از سیاست‌های اصلی خود در راستای دستیابی به اهداف تعیین شده در سطح استان می‌داند.

وی افزود: تحقق این مهم نیازمند فعال‌سازی ستاد راهبردی سوادآموزی در بخش‌های درون سازمانی و برون سازمانی برای استفاده از ظرفیت دستگاه‌هاست تا از طریق پشتیبانی‌های استانداری و همچنین طرح موضوع در شورای معاونین و گردهمایی رؤسای آموزش و پرورش مناطق نسبت به ایجاد حساسیت در رؤسا و به تبع آن مدیران و معلمان مدارس اقدام شود.

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین ادامه داد: در این صورت با مشارکت تمام دستگاه‌ها در برنامه‌های سوادآموزی می‌توان اقدامات جدی به عمل آورد و نگرش دیگران نسبت به فعالیت‌های سوادآموزی را در راستای تأثیرگذاری مثبت هدایت کرد.

در این نشست که کارکنان حوزه سوادآموزی و تعدادی از دیگر کارکنان و معاونان اداره کل آموزش و پرورش قزوین نیز حضور داشتند، شاه حسینی، سرپرست معاونت سوادآموزی این اداره کل ضمن ارائه گزارشی مختصر از ساختار اداری و آموزشی سوادآموزی پس از ادغام، به بیان گزارشی از عملکرد حوزه سوادآموزی و همچنین موانع، مشکلات و پیشنهادهایی برای برون رفت از این مسائل پرداخت.

همچنین در این برنامه مقرر شد ضمن طرح موضوع سوادآموزی در نخستین جلسه شورای معاونین این اداره کل و نیز نخستین گردهمایی رؤسای آموزش و پرورش مناطق، تدابیر مورد نیاز برای مشارکت عملی کلیه بخش‌های آموزش و پرورش اتخاذ شود و انجام مذاکرات لازم با استاندار قزوین برای تشکیل ستاد راهبردی سوادآموزی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش صورت گیرد.

انتهای پیام/77011/ط30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول