اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام رئیس سازمان اوقاف:

گردشگری مذهبی از برنامه‌های اوقاف است

قائم مقام رئیس سازمان اوقاف گفت: مسئولان اوقاف و امور خیریه در بحث گردشگری مذهبی و توسعه بقاع جدی هستند تا مساعدت لازم صورت گیرد.

گردشگری مذهبی از برنامه‌های اوقاف است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین عبدالرضا عابد امشب در نشستی با استاندار قزوین اظهار داشت: برای همکاری در اجرای طرح توسعه امامزاده حسین (ع) و تامین تسهیلات در این خصوص آمادگی داریم.

وی افزود: پیگیری مستمر استاندار قزوین برای اجرایی شدن طرح توسعه امامزاده حسین ارزشمند بوده و توفیقات اخروی را در پی دارد.

قائم مقام رئیس سازمان اوقاف تصریح کرد: مشارکت همه مردم و همت مسئولان برای توسعه امامزاده‌ها و حرم انبیا و اولیای الهی نیاز است که باید در این راستا فرهنگ‌سازی کرد.

این مسئول ادامه داد: حرکت در مسیر توسعه بقاع متبرکه باید در راستای نیت الهی باشد تا تأثیرگذاری خود را نشان دهد.

وی عنوان کرد: توسعه و نوسازی امامزاده‌ها مزیت‌های فراوانی در پی دارد که از آن جمله می‌توان گردشگری مذهبی را نام برد چراکه اگر این مهم مورد استقبال قرار گیرد، نتایج مطلوبی حاصل می‌شود.

عابد اضافه کرد: مسئولان اوقاف و امور خیریه نیز در بحث گردشگری مذهبی و توسعه بقاع جدی هستند تا مساعدت لازم صورت گیرد.

قائم مقام رئیس سازمان اوقاف یادآور شد: پروژه توسعه امامزاده حسین(ع) قزوین را می‌توان جزو پروژه‌های بزرگ ملی برشمرد که هزینه و زمان زیادی لازم دارد.

وی خاطرنشان کرد: عزم مسئولان، خیران و مشارکت مردم از جمله مؤلفه‌هایی است که می‌تواند به پیشبرد پروژه امامزاده حسین (ع) قزوین سرعت ببخشد.

عابد بیان داشت: نباید در ترکیب هیئت‌های امنا از افراد سیاسی و جناحی استفاده شود چراکه این موضوع به پیشبرد پروژه‌ها لطمه می‌زند.

انتهای پیام/2667/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول