اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی ارومیه:

پزشکان آذربایجان غربی به عملکرد سازمان‌های بیمه‌گر انتقاد دارند

عضو هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی ارومیه گفت: جامعه پزشکی آذربایجان غربی به عملکرد سازمان‌های بیمه‌گر انتقاد جدی دارند.

پزشکان آذربایجان غربی به عملکرد سازمان‌های بیمه‌گر انتقاد دارند

پیام نوزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: پزشکان فعال در این استان از عملکرد سازمان‌های بیمه‌گر و نحوه پرداخت وجوهات ناراضی بوده و رسیدگی به وضعیت کنونی را خواستار هستند.

وی افزود: سازمان‌های بیمه‌گر پرداخت‌ها را با تاخیر و همراه با سختگیری‌های بیش از حد انجام می‌دهند، نگاه آنها به سمت و سوی افزایش کسورات است، که این قبیل موارد برای پزشکان نگران کننده و مایه‌نارضایتی است.

این پزشک با اشاره به اینکه بنا نداریم سازمان خاصی را در این زمینه مقصر جلوه دهیم، اضافه کرد: این قبیل مشکلات و محدودیت منابع مالی و تنگ‌نظری در پرداخت‌ها از مشکلات کلی کشورمان سرچشمه می‌گیرد.

عضو هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی ارومیه با اشاره به بروز مشکلات مختلف در اثر تاخیر در پرداخت‌ها، بیان داشت: در این صورت سیستم‌های مجری امور بهداشت و درمان با کمبود نقدینگی روبه‌رو می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل مواجه شدن مراکز بهداشتی و درمانی با محدودیت در منابع، شرکت‌های خصوصی از فروش تجهیزات، اقلام دارویی و بهداشتی به آنها خودداری می‌کنند.

این فعال جامعه پزشکی گفت: پیرو بروز این قبیل مسائل علاوه بر مشکل کمبود نیروی انسانی با معضل کمبود تجهیزات نیز روبه‌رو می‌شویم.

انتهای پیام/61002/ل20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول