اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زنجان:

جشن‌های آغاز سال باید با حفظ حرمت ایام فاطمیه برگزار شود

فرماندار زنجان گفت: جشن‌های آغاز سال در زنجان باید با حفظ حرمت ایام فاطمیه برگزار شود.

جشن‌های آغاز سال باید با حفظ حرمت ایام فاطمیه برگزار شود

علی کاظمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: ستاد تسهیلات نوروزی همزمان با سراسر کشور در استان زنجان کار خود را آغاز کرده است.

فرماندار زنجان با اشاره به اینکه ستادهای نوروزی همزمان با مراکز استان در همه شهرستان‌ها، بخش‌ها و روستاها برگزار می‌شود، تصریح کرد: برای آمادگی شهرستان برای استقبال از مسافران همه نهادها و مسئولان در تلاش هستند.

این مسئول از ایمن‌سازی مسیر جاده‌ها و فضاسازی شهری در شهرستان زنجان خبر داد و اعلام کرد: تمهیدات در نظر گرفته شده برای قبل، حین و بعد از ایام نوروز است.

وی از تلاش برای ایجاد ابتکارات جدید و متنوع برای جذب مسافران در شهرستان یاد کرد و افزود: باید امسال با توجه به مصادف بودن ایام فاطمیه با نوروز دقت بیشتری در برگزاری مراسمات داشته باشیم.

کاظمی، شهر زنجان را شهری فرهنگی خواند و متذکر شد: در برگزاری جشن‌های آغاز سال باید با حفظ حرمت ایام فاطمیه برگزار شود.

فرماندار زنجان از سوانح طبیعی و غیر طبیعی در سال گذشته در شهرستان زنجان یاد و تاکید کرد: با همکاری راهداری زنجان و آمادگی دستگاه‌های امدادرسان در صدد کاهش خسارات ناشی از سوانح هستیم.

این مسئول ادامه داد: به منظور ایمنی‌ سفرها در جاده‌های استان اداره راه و شهرسازی به لکه‌گیری جاده‌ها و بازسازی علائم و گارد ریل‌های جاده‌ها اقدام کرده است.

کاظمی از فعالیت متراکم پایانه‌های مسافربری در شهرستان زنجان در ایام نوروز یاد کرد و اذعان داشت: به دلیل تراکم مسافران در ایام نوروز در این پایانه‌ها خدمات‌رسانی و نظارت بر نظافت این مناطق افزایش می‌یابد.

فرماندار زنجان با بیان اینکه به دلیل تراکم مسافر در سرویس‌های بهداشتی واقع در راه‌ها از بهداشت کمی برخوردار هستند، عنوان کرد: نظارت بر سرویس‌های بهداشتی و سوپر مارکت‌ها باید در اولویت کاری قرار بگیرد.

این مسئول از آمادگی مساجد و تکایا برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد و گفت: برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی در مساجد و بقاع متبرکه شهرستان صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/73009/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول