اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای طرح آرامش بهاری صورت می‌گیرد

بقاع امامزادگان مازندران آماده میزبانی از میلیون‌ها مسافر نوروزی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: با اجرای طرح آرامش بهاری بقاع امامزادگان مازندران آماده میزبانی از میلیون‌ها مسافر نوروزی است.

بقاع امامزادگان مازندران آماده میزبانی از میلیون‌ها مسافر نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، حجت‌الاسلام ستار علیزاده یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌های پذیرش میهمانان نوروزی را اماکن مذهبی دانست و اظهار داشت: مازندران در پذیرش میهمانان نوروزی در اماکن متبرکه و امامزادگان پیش‌قدم است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اینکه مردم در لحظه تحویل سال و همچنین ایام تعطیل در اماکن مذهبی، بقاع متبرکه و امامزادگان حضور پیدا می‌کنند، افزود: طرح آرامش بهاری یکی از حرکت‌هایی خوبی است که از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه شکل گرفت.

این مسئول تصریح کرد: طرح آرامش بهاری براساس فرمایشات مقام معظم مبنی بر اینکه امامزادگان باید به قطب فرهنگی تبدیل شوند، قدم بر می‌دارد.

علیزاده با تاکید بر اینکه باید از تمامی ظرفیت‌های امامزادگان برای پیشبرد منویات مقام معظم رهبری بهره‌گیری کرد، افزود: طرح نوروزی «آرامش بهاری» یکی از برنامه‌های خوب سازمان اوقاف در جهت پیشبرد فرمایشات مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به اینکه طرح آرامش بهاری در مازندران همانند سال گذشته اما با کیفیت هرچه بیشتر اجرایی می‌شود، افزود: این طرح در مازندران آماده میزبانی از میلیون‌ها مسافر نوروزی در امامزادگان استان است.

ثبت وقف یک میلیارد ریالی در بابل

در خبر دوم از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران آمده، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بابل از ثبت یک وقف جدید خبر داد و بیان داشت: واقف خیراندیش حاج حبیب‌اله قلی‌تبار یک قطعه زمین خود را با حضور در اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بابل وقف کرد.

جعفر صفری به متراژ این وقف جدید اشاره کرد و گفت: واقف خیراندیش هزار متر مربع از زمین خود را در روستای پایین احمد چاله‌پی وقف کرده است.

صفری با بیان اینکه واقف خیراندیش زمین خود را وقف مسجد و حسینیه روستای پایین احمد چاله‌پی کرده است، افزود: ارزش تقریبی این موقوفه یک میلیارد و 200 میلیون ریال است.

انتهای پیام/86003/س/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول