اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شعبه چهارم تعزیرات حکومتی خراسان شمالی خبر داد

محکومیت پزشک متخصص به خاطر دریافت زیرمیزی در خراسان شمالی

رئیس شعبه چهارم تعزیرات حکومتی خراسان شمالی از محکومیت پزشک متخصص زنان به خاطر دریافت زیرمیزی در استان خبر داد.

محکومیت پزشک متخصص به خاطر دریافت زیرمیزی در خراسان شمالی

امید جلیلی تقویان امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: این پزشک به 9 میلیون ریال جریمه در حق دولت و شاکی محکوم شده است.

وی گفت: افزون بر این سابقه، محکومیت این پزشک در پرونده پزشکی این طبیب ثبت و ضبط می‌شود.

رئیس شعبه چهارم تعزیرات حکومتی خراسان شمالی اضافه کرد: رسیدگی به این پرونده در ادامه ورود تعزیرات به پرونده‌های تخلفات زیر میزی برخی پزشکان در این استان انجام می‌شود.

به گفته وی هم اکنون سه پرونده دیگر مربوط به زیرمیزی که مربوط به پزشکان متخصص زنان و زایمان بوده در این شعبه در حال رسیدگی است.

رئیس شعبه چهارم تعزیرات حکومتی خراسان شمالی با اشاره به اهتمام تعزیرات برای رسیدگی به پرونده‌های زیرمیزی بر همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان در این زمینه تاکید کرد.

به گزارش فارس، پدیده زیرمیزی از مشکلات بخش سلامت خراسان شمالی بوده که همواره بیماران و خانواده‌های آنان در این زمینه گلایه‌مند هستند.

سال گذشته نیز پیرو سفر مقام بلند پایه دستگاه قضایی به خراسان شمالی و حضور در جمع روحانیون یکی از حاضران نسبت به وجود این پدیده در استان انتقاد کرد.

حجت‌الا‌سلام محمد مهرپویان در این‌باره اظهار کرد: متأسفانه پدیده زیرمیزی در استان زیاد شده است به گونه‌ای که برخی از پزشکان بدون گرفتن زیرمیزی حاضر به پذیرش بیمار نیستند.

وی گفت: این موضوع از موارد آزاردهنده به هنگام مراجعه شهروندان به پزشکان بوده از این رو لازم است تا دستگاه‌های مربوطه در این زمینه تدبیر کند.

این روحانی اضافه کرد: به طور حتم این نحوه رفتار پزشکان با بیماران به هیچ عنوان با تعالیم و آموزه‌های دینی سنخیتی ندارد.

به گفته وی این شیوه برخورد این عده از پزشکان و دریافت زیر‌میزی نوعی بدبینی را در بیماران و خانواده آنان نسبت به مسئولان ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/63002/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول